Przetargi.pl
Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego w podziale na 3 zadania: 1.1. Zadanie nr 1 – Materiały budowlane; 1.2. Zadanie nr 2 – Materiały budowlane PCV; 1.3. Zadanie nr 3 – Materiały elektryczne; 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 2.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy, 2.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 2.3 załączniku nr 3.1 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 1, 2.4 załączniku nr 3.2 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 2, 2.5 załączniku nr 3.3 do SIWZ – formularz cenowy dla zadania nr 3, 2.6 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy; 2.7 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego w formularzach cenowych dla każdego z zadań. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy wyszczególniony w załącznikach nr 3.1 i/lub 3.2 i/lub 3.3 do SIWZ udzielił gwarancji lub okresu przydatności dla każdego z wymienionych materiałów na okres wskazany w tych załącznikach. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 5. Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 8. CPV: 44800000-8 – Farby, lakiery i mastyksy; 31300000-9 – Drut i kabel izolowany; 31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne; 44112200-0 – Wykładziny podłogowe. 9. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego z zadań podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzach cenowych dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 i/lub zadania nr 3 należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych materiałów wymienionych pierwotnie w załączniku nr 2 do umowy. Ilość zamawianego asortymentu będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał nazwę i/lub producenta oferowanego asortymentu w załącznikach nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3.(należy podać powyższe w sposób umożliwiający identyfikację produktu). Brak wskazania nazwy i/lub producenta skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodnej z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44800000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „ Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 5. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia wymagania wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz że jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu złożone na formularzu ofertowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej pozycji złożone na formularzu cenowym stanowiące załączniki nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. do SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w jakiejś pozycji (pozycjach) zaoferowanej gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia w załączniku nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. do SIWZ – formularz cenowy, że udziela gwarancji minimalnej wskazanej w kolumnie 8 dla danej pozycji 7. Oświadczenie dot. terminu realizacji przedmiotu zamówienia złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku podania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zamówienie zrealizuje w terminie maksymalnym tj. 21 dni od dnia zawarcia umowy złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną