14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
- Data zamieszczenia: 2015-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (sanitarnych) potrzebnych do przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG. Szczegółowe wymagania oraz wykaz asortymentu zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2, 7a, 7b i 7c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów fabrycznie nowych, nie noszących śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania, opisanych przez producenta (lub z instrukcją stosowania) - w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone produkty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania 14 WOG oraz posiadania na ten cel środków finansowych: dla zadania nr 1 - o 10% wartości zamówienia podstawowego (netto), dla zadania nr 2 - o 10% wartości zamówienia podstawowego (netto), dla zadania nr 3 - o 10% wartości zamówienia podstawowego (netto). Wykonawca udzieli gwarancji na realizowaną dostawę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji prowadzonych przez spółkę Środa XXI Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, farb, materiałów ściernych
Dodano: 2016-03-22 - Zakup i dostawa materiałów do budowy dróg dla inwestycji prowadzonych przez spółkę Środa XXI Sp. z o.o.
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji prowadzonych przez spółkę Środa XXI Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-31 - Dostawę materiałów budowlanych w roku 2016.
Dodano: 2015-12-09 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Dodano: 2015-11-30 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji prowadzonych przez spółkę Środa XXI Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-10 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji prowadzonych przez spółkę Środa XXI Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-02