Przetargi.pl
Zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM w Nowej Rudzie

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Srebrna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8722202, 8722203 , fax. 074 8722204
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie
    ul. Srebrna 1a 1a
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8722202, 8722203, fax. 074 8722204
    REGON: 89002059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.nowaruda.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM w Nowej Rudzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów budowlanych dla ZGKiM w Nowej Rudzie. Zadanie 1; Materiały do instalacji wod.-kan. i co kod CPV: 28815200-0 Zadanie 2; Materiały budowlane kod CPV: 28811000-0 Chemia budowlana i użytkowa kod CPV: 24500000-9 Zamawiający oczekuje ceny jednostkowej netto i brutto dla asortymentu z poszczególnych zadań oraz podania procentowego ewentualnych upustów. Cena oferty to określenie składników cenotwórczych za materiał, tj: kg, mb, szt., t, m2, m3, l, kpl., itp. Przy rozpatrywaniu cen w poszczególnych zadaniach do porównania ofert będą brane pod uwagę ceny poniżej wymienionych materiałów: Zadanie 1; Materiały do instalacji wod.-kan. i co (brak możliwości oszacowania ilości - roboty awaryjne) Rura miedziana; rura PCV; kształtki czarne, ocynk, miedź, PCV; muszle; spłuczki; sedesy; umywalki; grzejniki konwektory; naczynia wyrównawcze; piece co; zawory spustowe, kulowe; palniki gazowe, olejowe; otulina do rur. Zadanie 2; Materiały budowlane (w nawiasie podano szacunkowe ilości planowane do zakupu) Cement (8t), wapno (3t), zaprawa tynkarska (8t), zaprawa murarska (5t), zaprawa cementowa (2t), tynki gipsowe (2t), płyty karton-gips (150szt), skrzydła drzwiowe (30szt), ościeżnice (20szt), farba emulsyjna (1000l), lepik na zimno (2t), papa asfaltowa (3000m2), papa termozgrzewalna (1000m2), gips szpachlowy (1t), środki grzybobójcze, narzędzia, płyty okal, wiór, pilśniowe, gwoździe budowlane, papowe, styropian, wełna mineralna, farby olejne, suche, rozpuszczalniki nitro i olejne, wykładzina PCV, kleje do wykładzin PCV, stolarskie i uniwersalne, listwy przyścienne PCV, proszki i płyny do prania, mycia, czyszczenia, pasty do mycia, prania i wykładzin, mydło toaletowe i w płynie, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe i frotte, worki foliowe na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288152000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Oświadczenie. 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Oświadczenie. 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach