Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
- Data zamieszczenia: 2012-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
REGON: 01525966300043 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych wraz z ich sukcesywną dostawą do Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych wraz z ich sukcesywną dostawą do Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości asortymentu oraz warunki realizacji określa wykaz ilościowo - asortymentowy zawarty w Formularzu cenowym, przekazanym jako załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzór umowy przekazany jako załącznik nr 5 do SIWZ. Wybrane artykuły w pozycjach: 6, 7, 9, 10, 12, 13, 16, 34, 40, 43, 46, 47, 51, 73, 74, 76, 82, 83, 84 Formularza cenowego (wg zał.nr 2 do SIWZ) powinny w celu poprawnej identyfikacji zawierać trwale umiejscowione przez producenta co najmniej jedno z oznaczeń: - znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub nadrukowany) - znak marki (wypukły, wklęsły lub nadrukowany) - nr katalogowy producenta (wypukły, wklęsły lub nadrukowany) W pozycjach: 82, 83, 84 Formularza cenowego (wg zał.nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach. Wykaz ilościowo - asortymentowy zawarty w Formularzu cenowym przekazanym jako załącznik nr 2 do SIWZ, oprócz cen i wartości, należy wypełnić o nazwę producenta lub importera oraz numer katalogowy produktu. Do produktów wymienionych w poz. 6, 7, 9, 10, 13, 14, 73, 74, 82, 83 i 84 tego Formularza wymaga się dołączenia do oferty kart katalogowych produktu. Zamawiający dopuszcza załączenie karat katalogowych ww produktów w języku polskim ze stron internetowych producenta/importera. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Termin realizacji zamówienia ustala się od daty zawarcia umowy do 17.12.2012 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust.1 umowy, w przypadku gdy kwota ta ulegnie wyczerpaniu przed 17.12.2012 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 1 100,00 zł. (słownie: tysiąc sto złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23