Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg
- Adres: 31-201 Kraków, ul. Bratysławska 1a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6189400 , fax. 012 6336076
- Data zamieszczenia: 2010-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
ul. Bratysławska 1a 1a
31-201 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6189400, fax. 012 6336076
REGON: 01251326200170 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie OR KRUS w Krakowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS w Tarnowie i Nowym Sączu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem (przez Wykonawcę) w siedzibach OR KRUS Kraków i podległych Placówkach Terenowych KRUS w Tarnowie i Nowym Sączu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie załącznik do Formularza Oferty. 3. Podane przez Zamawiającego znaki lub nazwy towarowe producenta materiałów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu, jakich wymaga Zamawiający. Dopuszcza się składanie równoważnej oferty na dany artykuł, spełniającej opisane wymagania jakościowe. 4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdego z asortymentów wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza pominięcia którejkolwiek z wyszczególnionych pozycji umieszczonej w Wykazie asortymentowym. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia były nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne, zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odebrania mniejszej ilości materiałów biurowych, jeżeli w trakcie realizacji umowy uzna, że ilości zawarte w SIWZ nie są mu niezbędne. 7. Dostawy zamówionych materiałów odbywać się będą częściami w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia w formie pisemnej w ilościach ustalonych przez Zamawiającego, oddzielnie do siedziby OR KRUS w Krakowie ul. Bratysławska 1a i podległych Placówek Terenowych KRUS w Tarnowie, ul. Wałowa 12, 33-100 Tarnów i Nowym Sączu, ul. Młyńska 8, 33-300 Nowy Sącz. 8. Za dostawę opisaną w niniejszej Specyfikacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn ryczałtowej jednostkowej stawki za dany produkt (określony w ofercie) i ilości faktycznie odebranych produktów (W załączniku numer 1 do SIWZ określona jest maksymalna ilość materiałów, które zamierza zamówić Zamawiający). Zgodnie z powyższym Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy dostawę materiałów zastrzegając, iż jeżeli w okresie objętym umową ilość odebranych materiałów będzie mniejsza, niż przewidział to i zamówił w postępowaniu Zamawiający, Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za odebrane materiały, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia liczonego według oszacowanej ilości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14