Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
REGON: 00001773300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych oraz papieru ksero - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero w ramach Planu Działań Pomocy Technicznej PO IG na rok 2014 nr.: WND-POIG.09.02-00-00-013/12 tytuł: Wyposażenie w materiały biurowe i eksploatacyjne pracowników wdrażających PO IG w Ministerstwie Gospodarki w 2014 r. , zwanych dalej artykułami. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostarczenie (transport) artykułów loco - Zamawiający (Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5, II piętro) wraz z załadunkiem i rozładunkiem, b) ustawienie artykułów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz przeliczenie dostarczonych artykułów. 3. Artykuły muszą być o parametrach technicznych określonych w specyfikacji rzeczowej zamówienia. 4. Artykuły muszą być: a) fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad nie noszące znamion użytkowania, a) wykonane zgodnie z opisem zamawiającego, b) spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) fabrycznie opakowane i oznakowane przez producenta, d) objęte minimum 12 - miesięczna gwarancją Szczegółowy opis przedmiotu zamówieia zawiera Załącznik nr 3 do projektu umowy oraz Załącznik nr 1 do SOPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23