Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Browarna 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6401753 , fax. 025 6401711
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
ul. Browarna 12 12
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6401753, fax. 025 6401711
REGON: 00001775600356 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 125 000 EURO jest zakup materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Siedlcach z podziałem zamówienia na dwie części. I część zamówienia: materiały biurowe II część zamówienia: koperty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18