Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Stok Lacki, Ul. Pałacowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 631 41 21 , fax. 25 631 41 21
- Data zamieszczenia: 2013-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Ul. Pałacowa 1 1
08-110 Stok Lacki, woj. mazowieckie
tel. 25 631 41 21, fax. 25 631 41 21
REGON: 71236860200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.tk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH i EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE SZKÓŁ W POWIECIE SIEDLECKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do realizacji projektu pn.: Kompleksowe wspomaganie szkół w powiecie siedleckim zrealizowana w comiesięcznych dostawach do biura projektu, Siedlce ul. Piłsudskiego 40 dla potrzeb funkcjonowania biura projektu Zamawiający wymaga comiesięcznych dostaw art. biurowych przeznaczonych na funkcjonowanie biura projektu o wartości nie wyższej niż 500 zł miesięcznie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.tk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-07-15 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, znak sprawy: AZP-2401-02/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów dla GDDKiA.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia 07.06.2016r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów.
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę tonerów do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
Dodano: 2016-02-15