Powiat Goleniowski ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
- Data zamieszczenia: 2014-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
REGON: 81168412000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby projektu pn. Najlepszy w zawodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich materiałów biurowych i eksploatacyjnych (tuszy i tonerów), spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów (pokój 404). 3. Podane ilości są maksymalne i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. 4. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 5. Zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji - 12 miesięcy od dnia dostawy częściowej na wszystkie dostarczone materiały. 7. Opakowania powinny posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające ich otwarcie bez zniszczenia tego zabezpieczenia lub opakowania. 8. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy przedmiot zamówienia na nowy, wolny od wad. 9. Nazwa dostarczonego przedmiotu zamówienia na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i wykazana w formularzu cenowym. Ponadto cena przedmiotu zamówienia wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną zawartą w Zbiorczym zestawieniu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów posiadających pojemności (wydajności) startowe. 11. Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 12. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 13. Oferowane tonery i tusze nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 14. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach wypisane były wszystkie typy drukarek i kserokopiarek, z którymi tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 15. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta, umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację oraz certyfikat bezpieczeństwa i znak dopuszczenia do obrotu w UE. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-05 - TONERY I/6/2016
Dodano: 2016-04-28 - DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2016-03-29 - Zakup i dostawa tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 180/2016
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2015 r.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa materiałów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych - znak postępowania 800/2014.
Dodano: 2014-10-09