Przetargi.pl
Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby projektu pn. Najlepszy w zawodzie

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby projektu pn. Najlepszy w zawodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich materiałów biurowych i eksploatacyjnych (tuszy i tonerów), spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów (pokój 404). 3. Podane ilości są maksymalne i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. 4. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 5. Zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji - 12 miesięcy od dnia dostawy częściowej na wszystkie dostarczone materiały. 7. Opakowania powinny posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające ich otwarcie bez zniszczenia tego zabezpieczenia lub opakowania. 8. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy przedmiot zamówienia na nowy, wolny od wad. 9. Nazwa dostarczonego przedmiotu zamówienia na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i wykazana w formularzu cenowym. Ponadto cena przedmiotu zamówienia wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną zawartą w Zbiorczym zestawieniu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów posiadających pojemności (wydajności) startowe. 11. Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 12. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 13. Oferowane tonery i tusze nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 14. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach wypisane były wszystkie typy drukarek i kserokopiarek, z którymi tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 15. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta, umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację oraz certyfikat bezpieczeństwa i znak dopuszczenia do obrotu w UE. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach