Przetargi.pl
Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Wyborów

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882400 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882400, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Wyborów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Wyborów. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera poniższe zestawienie. W załączniku podano maksymalne ilości towarów. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa obsługujących Wybory przy ul. Nowa 4, ul. Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, w dni powszednie w godzinach 800-1500. Dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. Oferowany towar musi być równoważny co do asortymentu wskazanego przez zamawiającego pod względem parametrów jakościowych. Towar nie może być gorszej jakości niż produkty wskazane poniżej. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać (najpóźniej w dniu podpisania umowy), że oferowany przez niego towar spełnia wymagania towaru określonego przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych). Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta. Zamawiający zastrzega, iż wskazane ilości są wartościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Rodzaj produktu Jednostka miary Maksymalna ilość Tusz do pieczątek kolor: czerwony, bezolejowy w buteleczce z dozownikiem, pojemność 25ml. szt. 146 Notatnik A-5 w kratkę 50 kart. szt. 172 Blok techniczny A4 /10 kartek szt. 160 Klej w sztyfcie 21 g -nietoksyczny posiada atest PZH szt. 190 Koszulka zawieszkowa A-4 groszkowa (w opak.100 szt. ) wykonana z przeźroczystej folii PP, grubość folii 48 mic, otwierana z góry opak. 10 Poduszka do pieczątek materiałowa 5,5x 8mm szt. 144 Długopis na wkłady zwykłe z przeźroczystą obudową pozwalającą kontrolować ilość tuszu we wkładzie ,długość linii pisania 2000 m , grubość linii pisania 1mm szt. 1450 Pisak czarny (grubość linii pisania 0,8-1 mm ) szt. 1450 Zakreślacz fluorescencyjny różne kolory z atramentem pigmentowym na bazie wody z końcówką ściętą o szerokości linii pisania 2,0-5,0 mm szt 20 Taśma klejąca biurowa przeźroczysta 18 mm x 30 mm szt. 180 Taśma papierowa do pieniędzy szara 72x200mm szt. 4 Pinezki srebrne (w opak.50 szt.) opak. 24 Spinacz metalowy 28 mm. (w opak.100 szt .) opak. 40 Spinacz metalowy 50 mm (w opak. 50 szt ) opak. 15 Papier kserograficzny A 4 biały o gramaturze 80g/m2 białość 161 CIE wyprodukowany z mas celulozowych ,bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza powinna zawierać 500 arkuszy papieru i winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć. ryza 500 Papier kserograficzny A 3 biały o gramaturze 80g/m2 białość 161 CIE wyprodukowany z mas celulozowych ,bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza powinna zawierać 500 arkuszy papieru i winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć ryza 10 Koperta szara B5 samoklejąca z paskiem 90g/m2/176x250mm ( w opak. 500 szt.) opak. 8 Koperta szara B4 samoklejąca z paskiem 100g/m2/250x353mm ( w opak. 250 szt.) opak. 10 Koperta C6 biała samoprzylepna (w opak.1000 szt.) opak. 8 Papier szary pakowy 50g/m2 natronowy /100x126/ arkusz 480 Papier komputerowy 375x12 (1+1) składanka 900 w kartonie bezdrzewny i bez chlorowy z perforacją do drukarki igłowej oryginał i kopia biała pierwsza warstwa CB 54-56g/m2 biała ostatnia warstwa CF 54-57g/m2 biała opak. 6 Teczka kartonowana na dokumenty A4 z kartonu jednostronnie powlekanego wiązana w kolorze białym szt. 700 Identyfikator z klipsem i agrafką 90x55 mm szt. 1280 Maczałka -nawilżacz z gąbką szt. 142 Nożyczki biurowe 21cm szt. 144 Linijka wykonana z przeźroczystego tworzywa sztucznego 50 cm szt. 290 Taśma do drukarki Epson /DFX5000/8000 / lub równoważna szt, 4 Taśma do drukarki Oki Microline 4410 lub równoważna szt. 4 Toner o wydajności 20.000 standardowych wydruków A4 do drukarki HPLaserJet 8150N /C4182X/ szt. 2 Toner o wydajności 2.500standardowych wydruków A4 do drukarki HPLaserJet 1320 /Q5949A / szt. 2 Płyty CD 700 MB w pudełku szt. 800 Płyty DVD 4,7 GB w pudełku szt. 500 Sznurek jutowy 2,5 dkg szt. 190
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 400 zł do dnia 24.05.2010 r. do godz. 8.00. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych i winno obejmować okres 30 dni począwszy od dnia rozpoczęcia licytacji. 1.2) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Krakowie, Filia w Tarnowie Nr 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty:wadium - Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Wyborów . Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż w dniu 24.05.2010 r. do godziny 8.00 a oryginał dokumentu potwierdzającego wpłacenia wadium należy złożyć w Wydziale Obsługi Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 214 lub przesłać na adres: Wydział Obsługi Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pokój 214 do 24.05.2010 r. godzina 8.00. 1.3) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Obsługi Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 214 lub przesłać na adres: Wydział Obsługi Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pokój 214 do 24.05.2010 r. godzina 8.00. 1.4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach