Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 882 400 , fax. 146 215 308
- Data zamieszczenia: 2016-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 146 882 400, fax. 146 215 308
REGON: 64811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nie otyczy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb pracy Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy: ul. Nowa 4, ul. Nowa 3, ul Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, ul. Mickiewicza 6, ul. Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach od 800-1500. Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem lub e-mailem najpóźniej w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, polegającego na realizacji największego możliwego zakresu zamówienia w przypadku, gdy minimalne zapotrzebowanie okaże się większe od planowanego minimalnego zakresu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1). Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy pzp. 2) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: 76 1030 1250 0000 0000 88 0000 99, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa”. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 3) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 113, do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2021-01-28 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Dodano: 2020-08-04 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2020-07-31 - Dostawa materiałów papierniczych do drukarek i ksero
Dodano: 2020-04-16 - Dostawa materiałów papierniczych do Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
Dodano: 2020-03-23 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2020-01-08 - Zakup wraz z dostawą materiałów piśmienniczo – biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2019-11-05 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz papieru kserograficznego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2019-04-29 - Dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Dodano: 2019-03-14