Przetargi.pl
Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, ul.gen. Hallera 14a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486336 , fax. 032 2486654
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul.gen. Hallera 14a 14a
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486336, fax. 032 2486654
    REGON: 27022799300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych. Oferowana maszyna musi być specjalistycznym urządzeniem przeznaczonym do konserwacji oraz czyszczenia nawierzchni pełnowymiarowych boisk syntetycznych (sztuczna trawa) i składać się z ciągnika roboczego oraz zamiennych przystawek roboczych tego samego producenta, przeznaczonych do współpracy z oferowanym typem ciągnika. Wyżej wymieniona maszyna musi być fabrycznie nowa. Urządzenie musi posiadać następujące funkcje: a) czyszczenie i konserwacja sztucznej trawy, b) szczotkowanie i czyszczenie włókien sztucznej trawy, c) spulchnianie zbitego granulatu wypełniającego trawę, d) prostowanie źdźbeł syntetycznej trawy, e) intensywnego szczotkowania i czyszczenia źdźbeł trawy, f) czyszczenia nawierzchni syntetycznych, g) równomierne rozprowadzanie granulatu na nawierzchni z trawy syntetycznej, h) usuwanie śniegu z powierzchni boiska. W skład kompletnej maszyny wchodzą następujące urządzenia: a) pojazd bazowy - ciągnik kołowy zasilany silnikiem spalinowym na olej napędowy (ropa) lub benzynę, (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maszyny zasilanej gazem propan - butan) wyposażony w: - hydrauliczny podnośnik do przystawek i zbiornika filtra, - automatyczną skrzynię biegów, - napęd hydrostatyczny, - halogenowe oświetlenie przednie, - licznik motogodzin, - cyfrowy wyświetlacz z diagnostyką błędów, - ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie i innych nawierzchniach syntetycznych b) wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem, przeznaczone dla boisk zasypywanych piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym intensywnie szczotkujące i czyszczące włókna sztucznej trawy, spulchniające zbity granulat wypełniający trawę, prostujący źdźbła trawy, szerokość robocza około 1,00 m. c) twarde szczotki z odkurzaczem, intensywnie szczotkujące i czyszczące źdźbła trawy, o szerokości roboczej około 1,60 m. d) urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę, składający się ze sprężynowych elementów metalowych - 3 metry średnicy i regulowanej głębokości pracy, e) urządzenie do wydmuchiwania i spychania śniegu, f) maszynę do mycia i czyszczenia powierzchni syntetycznych. Zamawiający posiada samochód o wymiarach przestrzeni załadunku: Długość: 2,80 m, Szerokość: 1,75 m (w miejscu gdzie znajdują się nadkola 1,35 m), Wysokość: 1,50 m. W przypadku, gdy maszyna wraz z kompletem przystawek przekroczy jeden z wyżej wymienionych wymiarów i nie możliwy będzie ich jednorazowy transport Dostawca zobowiązany jest w ramach zamówienia, jako wyposażenie dostarczyć lawetę do transportu przedmiotowej maszyny. Laweta musi posiadać mocowanie do haka samochodu osobowego. Dostawca jest zobowiązany do: - przekazania Zamawiającemu dokumentacji obsługi i użytkowania maszyny (wyżej wymienione dokumenty muszą być w języku polskim), - dostarczenia kompletnej maszyny wraz z osprzętem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Rudy Śląskiej, - przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny, - Dostawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres przynajmniej 2 lat licząc od daty protokolarnego przekazania maszyny. W ramach gwarancji Dostawca zapewni pełną funkcjonalność przedmiotu umowy zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej gwarancji, - W przypadku awarii w okresie gwarancyjnym przyjazdu serwisu w czasie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis proponowanej maszyny. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne). W związku z tym, iż sposobem obliczenia ceny jest ryczałt, cena musi obejmować wszystko określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz niezbędne elementy wyposażenia konieczne do prawidłowego funkcjonowania maszyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach