Powiat Łaski ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, Ul. Południowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (043) 675 68 00 , fax. (043) 675 68 09
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łaski
Ul. Południowa 1
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. (043) 675 68 00, fax. (043) 675 68 09
REGON: 73093481000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: LASK.BIP.NET.PL
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup maszyn specjalistycznych dla PZD - ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn specjalistycznych dla PZD – wymagania i parametry stanowią załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: 1) oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w druku OFERTA; 2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawarte w druku OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 6.2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy opis oferowanej sprzętu w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 dla części 1 i załącznik nr 2 dla części 2 do SIWZ. Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2024-03-04 - Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2023-12-28 - Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-10-27 - „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-07-20 - DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z NIEZBĘDNYM OSPRZĘTEM
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa ciągnika rolniczego bez kabiny z ładowaczem czołowym, 24/ZP/2023
Dodano: 2023-06-23