Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8415416 , fax. 015 8415416
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
Racławice ul. Rudnicka 15 15
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8415416, fax. 015 8415416
REGON: 83041406400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ DO REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATU NIŻAŃSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup masy mineralno - asfaltowej: Szacunkowa ilość masy 82 tony - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 145120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Transport materiałów w odległości nie większej niż 50 km od siedziby zamawiającego. I. Warunki udziału dostawcy w postępowaniu: - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), 2. spełniają warunki określone w artykule 22 ust. 1 w/w ustawy, 3. spełniają i akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 4. złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji. Okres związania ofertą mija z chwilą podpisania umowy jednak nie dłużej niż 30 dni. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej w sposób trwały i czytelny. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką. Wykonawca może przedstawić dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. Wszelkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów muszą być uwierzytelnione w formie pisemnej, własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy. W przypadku złożenie oferty niekompletnej, bez potwierdzenia wiarygodności i ważności dokumentów oferta będzie podlegała odrzuceniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt 4 SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z niżej wymienionymi załącznikami: 1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 1, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną