Przetargi.pl
Zakup mammografu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń pracowni.

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 950 800 , fax. 564 950 801
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    ul. Kamionka 18
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 950 800, fax. 564 950 801
    REGON: 87111836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mammografu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń pracowni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie w ramach zadania pn. "Zakup mammografu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń pracowni” zakupu i montażu mammografu w Zakładzie Radiologii i Diagnostyki Obrazowej mieszczącego się w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy przy ul. Wiejskiej 9 oraz wykonanie robót budowlanych oraz innych robót i prac koniecznych do ich wykonania, w tym prac projektowych, dostaw sprzętu, montażu i uruchomienia mammografu wraz ze wszystkimi wymaganymi urządzeniami i systemami, pozyskanie pozwolenia na użytkowanie i oddanie do użytkowania. Przedmiotem zamówienia jest również demontaż i zabezpieczenie istniejącego mammografu, w tym prawidłowe zabezpieczenie, zapakowanie i oznakowanie każdego elementu demontowanych urządzeń oraz zdeponowanie w miejscu wskazanym przez ZOZ Brodnica. Urządzenie (całe lub w podzielnych elementach) należy zdemontować, zabezpieczyć i oznaczyć, aby można było dokonać jego ponownego montażu i uruchomienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy załącznik nr 7 do SIWZ oraz Zał. Nr 1A do formularza oferty. 3. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wszystkich innych świadczeń wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej również „SIWZ”). 4. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 42 9484 1150 2200 0001 5979 0082 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2. podpunktach 2-5: 1) dokument wadialny powinien być złożony w oryginale, 2) wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy, 3) wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 8.9. 6. Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było wymagane). 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy złożony przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium. b) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, c) wypełniony zał. 1A, d) załącznik 2,3,4,5 do SIWZ, e) dokument określony w pkt. 5.2.2. SIWZ jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach