Przetargi.pl
ZAKUP ŁÓŻEK SZPITALNYCH WRAZ Z SZAFKAMI PRZYŁÓŻKOWYMI

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, ul. Promenada
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 835 267 , fax. 612 837 738
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
    ul. Promenada 7
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612 835 267, fax. 612 837 738
    REGON: 63112962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpo.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ŁÓŻEK SZPITALNYCH WRAZ Z SZAFKAMI PRZYŁÓŻKOWYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zapewnia montaż dostarczonego sprzętu, uruchomienie i szkolenie pracowników . 3. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, oraz że wszystkie koszty świadczenia gwarancyjnego poniesie Wykonawca. 4. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii będzie wynosił nie dłużej niż 3 dni robocze. 5. Czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych nie będzie wynosił dłużej niż 3 dni robocze od momentu przyjęcia zgłoszenia. 6. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy w ilościach zalecanych przez producenta dla utrzymania gwarancji. 7. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwa sprawności sprzętu. 8. W przypadku awarii wymagającej wymiany części, Wykonawca jest zobowiązany usunąć usterkę w terminie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faxem. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . 11. W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: 1) przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem 2) ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, 3) na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Pzp wg wzoru stanowiącego zał. Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach