Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-117 Olsztyn, ul. 1 Maja 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5236420 , fax. 089 5273284
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. 1 Maja 13 13
10-117 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5236420, fax. 089 5273284
REGON: 00016238100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup łodzi motorowej z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej, wolnej od wad łodzi motorowej ze znakiem CE poświadczonym deklaracją zgodności dla wód uznanych za żeglowne rejonu 2 (kategoria projektowa c), rok produkcji 2009 z wyposażeniem - zgodny z wymaganiami ok - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający żąda: a)Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawia pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajem i wartością ofercie wykonawcy do odpowiedniego zadania. Ocena spełniania wymogów będzie odbywała się na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 3.Ocena spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany załączniki nr 1, b)podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2, c)wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancje
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wios.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną