Przetargi.pl
Zakup licencji wraz ze wsparciem technicznym dla systemu kopii zapasowych oraz serwera z przeznaczeniem na serwer poczty elektronicznej

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji wraz ze wsparciem technicznym dla systemu kopii zapasowych oraz serwera z przeznaczeniem na serwer poczty elektronicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup licencji wraz ze wsparciem technicznym dla systemu kopii zapasowych oraz serwera z przeznaczeniem na serwer poczty elektronicznej w ilości określonej w Formularzu cenowym (załączniku nr 1a do SIWZ), o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę Zestawieniem parametrów wymaganych przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 5 do SIWZ). 2. Zamówienie obejmuje dwa zadania częściowe: Zadanie 1 – Licencje oraz wsparcie techniczne dla systemu kopii zapasowych Zadanie 2 - Serwer 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji i dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ tj. Wzór umowy oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Zestawienie parametrów wymaganych przedmiotu zamówienia, składający się z kart o numerach: Zadanie 1 – karty 1.1 - 1.2; Zadanie 2 – karta 2.1; Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek nr 12 Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni. 5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych przedmiotu zamówienia, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia – dotyczy zadania nr 2; b) Dostarczyć przedmiot umowy, odpowiadający (zgodny) w całości parametrom technicznym i jakościowym, zawartym w złożonej przez Wykonawcę ofercie, c) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane we Wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ), d) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto – dotyczy zadania nr 2. 7. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. 8. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru. 10. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Zadanie 1: 48710000-8 (Pakiety oprogramowania), 71356300-1 (Usługi wsparcia technicznego), Zadanie 2: 48820000-2 (Serwer)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wymienione w cz. IX ust. 1 oraz ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach