Przetargi.pl
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz zakup sprzętu serwerowego w ramach projektu pn.: „Cyfrowa administracja – nowe e-usługi w Gminie Nawojowa”

Gmina Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
    Ogrodowa 2
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
    REGON: 491892529
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz zakup sprzętu serwerowego w ramach projektu pn.: „Cyfrowa administracja – nowe e-usługi w Gminie Nawojowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:1. Zakup Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)2. Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)3. Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.)4. Integracja systemu EOD z systemem dziedzinowym (1 szt.)5. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (8 szt.)6. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (9 szt.)7. Modernizacja strony www do standardów WCAG (1 szt.)8. Zakup licencji systemu informacji przestrzennej (1 szt.)9. Wdrożenie systemu informacji przestrzennej (1 szt.)10. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów (1 szt.)11. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej (1 szt.)12. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (2 szt.)13. Zakup licencji systemu ezamówienia (1 szt.)14. Wdrożenie systemu ezamówienia (1 szt.)15. Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 4PD (1 szt.)16. Wyposażenie serwerowni – zakup serwera (1 szt.)17. Wyposażenie serwerowni – zakup urządzenia backup (1 szt.)18. Wyposażenie serwerowni – zakup subskrypcji dla urządzenia UTM (1 szt.)19. Wyposażenie serwerowni – zakup przełącznika sieciowego (1 szt.)20. Wyposażenie serwerowni – zakup centralnego systemu zarządzania i monitoringiem sieci (1 szt.)21. Wdrożenie usług katalogowych (1 szt.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).8.3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8.4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z adnotacją: „wadium na przetarg – „Cyfrowa administracja – nowe e-usługi w Gminie Nawojowa”.8.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) innej niż pieniądz – Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.8.6. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację . Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez konsorcjum, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.8.8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.8.9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.4 niniejszego rozdziału SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).8.10. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.;8.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8.12. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8.13 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.Więcej w pkt. 8 SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:1) art. 108 ust.1 pkt 1)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych;2) Art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).3) Art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1)4) art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) ,5) i 7) Prawo zamówień publicznych.5.2. Zamawiający dokona oceny, czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.5.3. Ponadto, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:5.5.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku5.5.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.5.5.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.5.5.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej:5.5.4.1. jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych), którego przedmiotem była dostawa i uruchomienie systemów: systemu informacji przestrzennej, systemu e-zamówień oraz wdrożenie platformy usług publicznych zintegrowanej z ePUAP i EOD obejmujące uruchomienie co najmniej 4 e-usługi w tym dwie były min. na 4 poziomie dojrzałości (transakcja) oraz dostawa i instalacja serwera.5.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.5.6. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.5.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ustanowionym zgodnie z punktem 5.6 SWZ,5.8. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach