Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222500130 , +48222737190, fax. -
REGON: 36926736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/zamowienia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup licencji, odnowienie subskrypcji oprogramowania i gwarancji producenta dla urządzeń posiadanych przez Zamawiającego oraz wsparcie techniczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji, odnowienie subskrypcji oprogramowania i gwarancji producenta dla urządzeń posiadanych przez Zamawiającego oraz wsparcie techniczne. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik Nr 6 do SIWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp lub kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, to oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe oświadczenia i dokumenty dotyczące wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 należy złożyć w formie oryginału. 4. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, to dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1282) składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie w zakładce "Dokumenty udostępnione" w folderze "Informacja z otwarcia ofert" informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie w formie pisemnej w oryginale/kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub przy użyciu Platformy w formie elektronicznej w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną) lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca może złożyć przedmiotowe oświadczenie przy użyciu Platformy po zalogowaniu w zakładce "Korespondencja". W takim przypadku za datę przekazania oświadczenia uznaje się datę jego wczytania do Systemu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej
Dodano: 2024-01-12 - Usługa wsparcia serwisowego oraz asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego BN w Warszawie
Dodano: 2022-08-25 - Wsparcie pogwarancyjne dla sprzętu i oprogramowania produkcji IBM
Dodano: 2021-02-25 - Wsparcie pogwarancyjne dla sprzętu i oprogramowania produkcji IBM
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa przedłużonej gwarancji producenta na sprzęt serwerowy i sieciowy marki Dell dla Urzędu Regulacji Energetyki
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa przedłużonej gwarancji producenta na sprzęt serwerowy dla Urzędu Regulacji Energetyki
Dodano: 2020-11-17 - Usługa wsparcia serwisowego oraz asysty technicznej dla macierzy Hitachi Vantara VSP G600 na rzecz Biblioteki Narodowej
Dodano: 2020-10-08 - Przedłużenie wsparcia wraz z aktualizacją oprogramowania systemów: NGFW (Next Generation FireWall), wirtualizacji i ochrony poczty
Dodano: 2020-09-17 - „Serwis macierzy VMAX”
Dodano: 2020-08-17 - Usługi serwisowe dla macierzy typu FAS
Dodano: 2020-08-07