Gmina Milówka ogłasza przetarg
- Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
- Data zamieszczenia: 2011-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
ul. Jana Kazimierza 123 123
34-360 Milówka, woj. śląskie
tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
REGON: 00054902200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą - back office i front office - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą - back office i front office Zamówienie obejmuje: Etap 1 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 29.02.2012 Instalacja oprogramowania w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Etap 2 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 15.10.2012 Wdrożenie oprogramowania w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Etap 3 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 15.10.2012 przeprowadzenie szkoleń pracowników, którzy będą obsługiwać wdrożony system w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.5 Przedmiot zamówienia zrealizowany w Urzędzie Gminy Milówka 3.6 Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji 2) Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i asysty technicznej na dostarczone oprogramowanie. Okres gwarancji i asysty technicznej rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu wykonania wdrożenia. 3) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji oferowanego oprogramowania podczas prezentacji systemu w terminie wyznaczonym przez zamawiającego po otwarciu ofert. 5) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny. 6) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO/IEC 27001:2005 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia System finansowo - księgowy 8 System do projektowania budżetu wraz z analizą wykonania budżetu 3 Oprogramowanie dla potrzeb sprawozdawczości budżetowej w jednostkach budżetowych 2 System rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych 2 System rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych 1 Obsługa kasowa 1 System do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych - wymiar 1 System do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych - księgowość 1 Współpraca systemów podatkowych z systemem finansowo-księgowym 2 System współpracy z kodami kreskowymi 1 System do obsługi zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1 Elektroniczny system zarządzania obiegiem spraw i dokumentów wraz z systemem informowania kierownictwa. 45 System PESEL - ewidencja ludności ver. Windows 1 Platforma elektroniczna e-Urząd umożliwiająca integrację z Elektroniczną skrzynką podawczą 1 System do publikacji informacji na stronach BIP 1 Moduł do współpracy z systemem PESEL (Moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a ewidencją ludności) 1 Moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów 1 Przelewy elektroniczne 3 Moduł do przeglądu danych w formacie SWDE 1 Transmisja danych z modułu podatkowego do systemu finansowego 3 Moduł obrotu towarów na magazynie 1 System gospodarki środkami trwałymi 3 System ewidencji pozostałych środków trwałych 3 Rejestr umów dochodowych 1 System płacowy, z funkcją współpracy z płatnikiem ZUS 4 System ewidencji pracowników 4 System rejestracji czasu pracy 1 Oprogramowanie umożliwiające dyspozycję wpłat dochodowych 3 Rejestr Zamówień, dokumentów rozliczeniowych, umów 3 System GIS - wizualizacja planu zagospodarowania przestrzennego stworzenie map elektronicznych na podstawie map papierowych, program do przeglądania i drukowania map elektronicznych 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 12000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie systemu informacji prawnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach- RZP/PN/56/I/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oprogramowania do obliczeń inżynierskich - bezterminowa licencja komercyjna 1-stanowiskowa wraz z rocznym kontraktem serwisowym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa systemu informatycznego finansowo-księgowego i obsługi budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa upgradu programu do wizualizacji danych przestrzennych - dwadzieścia licencji komercyjnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa systemu informacji prawnej na okres 1 roku
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnym z systemem CAD i GIS wraz ze szkoleniem
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa: - część I - upgrade programu graficznego do tworzenia wykresów - wersja elektroniczna, dwie licencje komercyjne, - część II - upgrade programu do wizualizacji danych przestrzennych - wersja elektroniczna, dwie licencje komercyjne.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - RZP/PN/56/16
Dodano: 2016-06-29 - Zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Dodano: 2016-06-28