Przetargi.pl
Zakup licencji i wdrożenie e-usług w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Kruszyna”

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji i wdrożenie e-usług w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Kruszyna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W wyniku realizacji projektu w Urzędzie Gminy w Kruszynie powstanie zmodernizowany system elektronicznego obiegu dokumentacji, portal do świadczenia e-usług a co najważniejsze zostaną uruchomione innowacyjne e-usługi o stopniu dojrzałości 5 (personalizacja) i 3 (dwustronna interakcja). Ww. rozwiązanie pozwoli zarówno pracownikom Urzędu usprawnić przepływ codziennej informacji, co jednocześnie wyeliminuje zbędne kontakty telefoniczne oraz zredukuje zużycie papieru i koszty ponoszone na przesyłki listowe. W przypadku klientów Urzędu wdrożone technologie pozwolą wysyłać w formie elektronicznej różnego rodzaju wnioski oraz dokumenty a także pozwolą na bezpośredni kontakt z radymi i pracownikami Urzędu, co wyeliminuje czynności związane z chodzeniem do siedziby Urzędu, czekaniem w długich kolejkach etc. (zapewni to oszczędność czasu i pieniędzy). Dzięki zastosowaniu ww. rozwiązań poprawi się jakość obsługi klientów, co jednocześnie wpłynie na zwiększenie komfortu pracy urzędników). Ponadto takie rozwiązanie znacznie ułatwi dostępność usług dla osób niepełnosprawnych, co jest bardzo ważnym elementem całego przedsięwzięcia. Wdrożenie poszczególnych e-usług pozwoli klientom na „załatwianie” dużej liczby spraw przy użyciu drogi elektronicznej. W ramach niniejszego projektu zostanie udostępnionych: • 8 Usług na poziomie dojrzałości 5 (personalizacja) • 28 Usług na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) W ramach proponowanego rozwiązania Urząd Gminy otrzyma możliwość dostępu do platformy webowej, która umożliwi mieszkańcom otrzymywanie kategoryzowanej informacji również na urządzeniach mobilnych. Powyższe rozwiązanie umożliwia mieszkańcom odbierać informacje, które zostały opracowane i opublikowane przez administratorów systemu niezależnie od miejsca i czasu. Bezpośrednim wynikiem projektu będzie udostępnienie następujących elektronicznych usług publicznych: Usługi w zakresie personalizacji – POZIOM DOJRZAŁOŚCI 5 1. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości osób fizycznych wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie), danych technicznych (wykaz nieruchomości wraz ze składnikami i ich danymi wpływającymi na wymiar podatku), informacji o tytule płatności, rozrachunkach z urzędem (dane dotyczące przypisów i zrealizowanych płatności). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 2. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości osób prawnych wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie), danych technicznych (wykaz nieruchomości wraz ze składnikami i ich danymi wpływającymi na wymiar podatku), informacji o tytule płatności, rozrachunkach z urzędem (dane dotyczące przypisów i zrealizowanych płatności). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 3. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu podatku rolnego wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie), danych technicznych (wykaz nieruchomości wraz ze składnikami i ich danymi wpływającymi na wymiar podatku), informacji o tytule płatności, rozrachunkach z urzędem (dane dotyczące przypisów i zrealizowanych płatności). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 4. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu podatku leśnego wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie), danych technicznych (wykaz nieruchomości wraz ze składnikami i ich danymi wpływającymi na wymiar podatku), informacji o tytule płatności, rozrachunkach z urzędem (dane dotyczące przypisów i zrealizowanych płatności). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 5. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie) i danych technicznych (lista pojazdów z ich danymi wpływającymi na wymiar podatku). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 6. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu wywozu odpadów wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie) i danych technicznych (wykaz nieruchomości objętych opłatą, wybrane dane ze złożonej deklaracji). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. 7. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu zużycia wody (ścieków) wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (globalne kwoty należności i wpłat, harmonogram płatności, realizacja płatności i przeterminowanie) i danych technicznych (wykaz nieruchomości objętych opłatą, wybrane dane ze złożonej deklaracji). Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie 8. Płatności przez Internet za zobowiązania z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu wraz z udostępnieniem informacji dotyczących: danych finansowych (kwota należności, harmonogram płatności, realizacja płatności) i informacji o tytule płatności. Dodatkowo poza portalem informowanie za pomocą e-maila, smsa lub informacji przesłanej na platformę ePUAP/SEKAP o konieczności dokonania wpłaty lub braku jej odnotowania w określonym terminie. Usługi w zakresie dwustronnej interakcji – POZIOM DOJRZAŁOŚCI 3 1. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, 2. Deklaracja na podatek od środków transportowych, 3. Deklaracja na podatek leśny, na podatek od nieruchomości, na podatek rolny, 4. Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 5. Zmiana deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych, 7. Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, 8. Wniosek o wydanie stałego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, 9. Wniosek o wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego, 10. Wniosek o udostępnianie informacji publicznej, 11. Wniosek lub zmiana do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 12. Wniosek o wydanie zaświadczenia o charakterze działki, 13. Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew i krzewów, 14. Wniosek o wydanie zgody na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, 15. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości, 16. Wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod-kan, 17. Wniosek o wydanie zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków, 18. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego odbiór wykonanych przyłączy wod-kan, 19. Zgłoszenie zamiaru wykonania przyłącza wod-kan, 20. Wniosek o wydanie odpisu i zaświadczenia z ksiąg stanu cywilnego, 21. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy, 22. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięci, 23. Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami lub stwierdzające stan zaległości podatkowych, 24. Wniosek o wydanie zaświadczenia o wielkości gospodarstwa rolnego, 25. Wniosek o zameldowanie, 26. Wniosek o wymeldowanie, 27. Wniosek o dzierżawę nieruchomości, 28. Wniosek o sprzedaż nieruchomości. Wdrożone e-usługi muszą być dostępne w polskiej i angielskiej wersji językowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO II Oddział Częstochowa Nr 03 1020 1664 0000 3002 0028 4612 z adnotacją „wadium na zakup licencji i wdrożenie e-usług”. 8.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kruszyna, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna– pokój nr 1. 8.7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ ) 2) Opis przedmiotu oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z punktem 6.11 i 6.12 SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 5.8 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach