Przetargi.pl
Zakup licencji dostępowych dla konsultantów infolinii w BKIP, ZKP-17/2012

Izba Skarbowa w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2076000 , fax. 032 2076010
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Damrota 25 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2076000, fax. 032 2076010
    REGON: 00102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji dostępowych dla konsultantów infolinii w BKIP, ZKP-17/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Moduł PABX_ACD (Automatic Call Distribution) System Avaya Communication Manager: - 20 dodatkowych bezterminowych praw użytkowania licencji CC Elite systemu Avaya Call Centre 5.2.1 pozwalającej na jednoczesne zalogowanie do systemu Avaya użytkownika przypisanego jako Agent Call Centre lub równoważnych. W związku z połączeniem 4 central w jedną logiczną centralę licencjonowanie urządzeń i aplikacji jest zcentralizowane. Licencje są dostępne do wykorzystania w dowolnej lokalizacji. Udzielenie dodatkowych licencji jest zwiększeniem funkcjonalności Systemu o pracę 20 agentów. Sumaryczna pula licencji łącznie z posiadanymi musi zapewnić pełną funkcjonalność Systemu dla 220 użytkowników. Licencje w przypadku awarii sieci WAN lub serwera centralnego w Ministerstwie Finansów stają się licencjami rozproszonymi, zapewniającymi prawidłową pracę w pozostałych lokalizacjach SIT. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych spełniających powyższe parametry. Moduł raportujący (RAP) System Avaya CMS: - 20 dodatkowych bezterminowych praw użytkowania licencji Avaya Call Management System R16.1 pozwalającej na raportowanie pracy zalogowanego agenta systemu Avaya Call Centre lub równoważnych. Zamawiający za równoważne będzie uznawać oprogramowanie, które będzie generować statystyki jednolite dla całego SIT. Administrator oraz wybrane stanowiska nadzoru muszą posiadać możliwość wydrukowania w późniejszym terminie informacji zgromadzonych w SIT. SIT musi umożliwiać gromadzenie danych statystycznych do analizy za okres trzech lat. Rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę musi umożliwić eksport danych z systemu do arkusza kalkulacyjnego danych statystycznych zebranych przez narzędzia będące w dyspozycji administratora oraz nadzorcy, w celu ponownego, późniejszego ich wykorzystania. Wykonawca określi sposoby importowania danych. Dane muszą mieć postać nadającą się do bezpośredniego wykorzystania w zależności od funkcji obliczeniowych i zestawień tego arkusza kalkulacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach