Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Strażacka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 664 23 88 , fax. 0-48 664 25 56
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
    ul. Strażacka 11 11
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 664 23 88, fax. 0-48 664 25 56
    REGON: 67023038500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.binp.info/kppspgrojec/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego zgodnie z załącznikami nr 4a do SIWZ - Minimalne parametry techniczno - użytkowe lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego oraz nr 4b do SIWZ - Minimalne dodatkowe wyposażenie i wymagania dla lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: 1. Odpowiadać cechą określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.binp.info/kppspgrojec/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach