Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Srebrna w Konstantynowie Łódzkim

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 111 173 , fax. 422 111 168
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2
    95050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422 111 173, fax. 422 111 168
    REGON: 52564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Srebrna w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Srebrna w Konstantynowie Łódzkim. Szczegółowy opis, warunki sprzętowe oraz techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ – Specyfikacja techniczna pojazdu i Specyfikacja techniczna wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały ustalone, jako minimalne wymagania i dopuszcza się, aby dostawa objęła samochód i wyposażenie o równoważnych lub lepszych parametrach od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania, jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionych formularzy Specyfikacji technicznych samochodu i wyposażenia - wg załącznika nr 1A i nr 1B. Formularze nr 1A i nr 1B stanowią integralną część formularza ofertowego. Wypełnione tabele (kolumna 3) załączników Nr 1A i Nr 1B do SIWZ stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 ustawy PZP. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczany samochód jest jednym z kryteriów oceny ofert i musi wynosić minimum 24 miesiące (licząc od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego datą podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru dostarczanego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, zgodnie z pkt. 3 Cześć III SIWZ. Maksymalny oczekiwany okres gwarancji wynosi: 48 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego pojazdu). Wykonawca zobowiązany - Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt musi wynosić minimum 24 miesiące (licząc od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego datą podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru sprzętu. Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia pisemnej gwarancji jakości oraz rękojmi dla urządzeń wskazanych w załączniku 1B. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego datą podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru danego urządzenia. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w „Istotnych postanowieniach umowy” w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia demonstracji urządzeń, przeprowadzenia szkolenia z zakresu ich obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji danego urządzenia. Termin demonstracji/szkolenia zostanie uzgodniony indywidualnie podczas odbioru urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę, wnosząc wadium w wysokości 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 5.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Łódzkim Nr konta 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5.14 SIWZ. 5.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 IDW do SIWZ) 2. Dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać Oferta 1). Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 IDW do SIWZ wraz z formularzami nr 1A i nr 1B. 2.) Oświadczenia wymienione w pkt. 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3.)Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4.) Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 5.) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6.) Dowód wniesienia wadium – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy załączyć do oferty natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 7.) Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowane pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15, 7.16, Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3, 2.1 oraz 2.2 lit. B Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, e) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach