Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilamowicach.

Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
    Rynek 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. +48338129430, fax. +48338129431
    REGON: 072182321
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilamowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilamowicach. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilamowicach. Szczegółowy opis, warunki sprzętowe oraz techniczne przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ – Specyfikacja samochodu. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła samochód o równoważnych lub lepszych parametrach od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza Specyfikacja samochodu - wg załącznika nr 1A. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i musi wynosić minimum 24 miesiące (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 05 maja 2017r, do godz. 08:30 do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach