Gmina Bogatynia ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
ul. Daszyńskiego 1 1
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
REGON: 00052502700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem na przednią oś dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Działoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem na przednią oś dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Działoszynie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), tzn: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Posiadają świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka, ważne na dzień składania oferty. 4. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Dostawa musi być potwierdzona dokumentem potwierdzającym jej należyte wykonanie (np. referencje). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np konsorcja i spółki cywilne) . W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunku dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Wykaz wykonanych dostaw (zakończonych), w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w SIWZ Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku zostały wykonane należycie ( np. referencje). Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 9. Opis oferowanego samochodu z uwzględnieniem wymagań określonych w SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa średniego samochodu specjalnego, ratowniczo-gaśniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem, dla Miasta Jelenia Góra
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa średniego samochodu specjalistycznego, ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze przy ul. Cieplickiej 168 a w ramach projektu: Realizacja planu ratowniczego w ramach Memorandum FOR-BE-S przez Miasto Jelenia Góra i Gminę Boxberg O.L.
Dodano: 2011-09-12 - Realizacja planu ratowniczego w ramach Memorandum FOR-BE-S przez Miasto Jelenia Góra i Gminę Boxberg O.L. Polska - Saksonia 2007-2013 (dostawa samochodu specjalistycznego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego)
Dodano: 2011-08-03 - Dostawa lekkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Nowa Wieś Grodziska
Dodano: 2009-10-14 - DOSTAWA LEKKIEGO POJAZDU RATOWNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIEJSCOWOŚCI TWARDOCICE GMINA PIELGRZYMKA
Dodano: 2009-03-27