Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą wraz z dodatkowym wyposażeniem.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą wraz z dodatkowym wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej Knurów w Knurowie, dotychczas nierejestrowanego i pozbawionego wad fizycznych i prawnych. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia obejmujący wymagane parametry techniczno – użytkowe zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Pojazd opisany w ust. 1 winien być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności: 1) winien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.); 2) winien posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r.; 3) na dzień jego odbioru przez Zamawiającego winien posiadać ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz.1002 z poźn. zm.); 4) na dzień jego odbioru przez Zamawiającego winien posiadać dokument "świadectwo homologacji typu" potwierdzający parametry oferowanego pojazdu. 4. Urządzenia montowane na pojeździe pożarniczym, o ile jest to wymagane przepisami prawa, muszą posiadać świadectwa dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie. 5. Przekazywany pojazd pożarniczy będzie posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lustracji procesu budowy samochodu ratowniczo – gaśniczego oraz prawo zgłaszania ewentualnych uwag, co do rozmieszczenia elementów wyposażenia. Wykonawca, w miarę możliwości technicznych, będzie uwzględniał zgłaszane przez przedstawicieli Zamawiającego uwagi. 7. Wykonawca przeprowadzi na swój koszt jednodniowe szkolenie z zakresu obsługi samochodu ratownictwa technicznego dla minimum 2 przedstawicieli Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na; 1) podwozie samochodu - zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie; 2) zabudowę pożarniczą - zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie; 3) dodatkowe wyposażenie - według gwarancji producenta; licząc od dnia wydania pojazdu, stwierdzonego protokołem odbioru. 9. W okresie gwarancji wszystkie przeglądy techniczne wraz z użytymi częściami eksploatacyjnymi oraz naprawy podwozia wykonywane będą bezpłatnie w Autoryzowanym Serwisie Obsługi, natomiast naprawa zabudowy pożarniczej realizowana będzie przez serwis Wykonawcy pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, w terminie przystąpienia do 72 godzin od daty otrzymania zgłoszenia usterki pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 10. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania samochodu ratownictwa technicznego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, koszty przemieszczenia pojazdu pożarniczego od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca gwarantuje dostawę części zamiennych przez okres minimum 15 lat od daty podpisania protokołu odbioru. 12. Pozostały zakres dostawy został szczegółowo określony we wzorze umowy i specyfikacji wymagań technicznych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 13. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 PZP. 14. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach