Przetargi.pl
Zakup lekkiego oleju opałowego

Gmina Magnuszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26910 Magnuszew, ul. Saperów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 217 105 , fax. 486 217 025
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Magnuszew
    ul. Saperów 24
    26910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    tel. 486 217 105, fax. 486 217 025
    REGON: 67022383000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 178.000 litrów rzeczywistych do wskazanych kotłowni na terenie gm.Magnuszew w roku 2017. UG Magnuszew - 32.000 litrów (w tym Ośrodek Zdrowia Magnuszew, Ośrodek Zdrowia Mniszew, Gminny Ośrodek Kultury, Skansen Mniszew ) PSP Przydworzyce - 18.000 litrów ZSiPO Magnuszew - 60.000 litrów PG Mniszew - 18.000 litrów PSP Rozniszew - 25.000 litrów PSP Chmielew - 25.000 litrów Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dowozu na rzecz Zamawiającego oleju opałowego o jakości o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w normie PN-C-96024 dla L-1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający kupuje konkretne ilości oleju w litrach w temperaturze rzeczywistej, zgodnie ze wskazaniem zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie dostawczym za cenę ustaloną zgodnie ze siwz oraz umową bez żadnych dodatkowych przeliczeń. Ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu ze względu na potrzeby zamawiającego. Wykonawca udziela gwarancji jakości producenta na sprzedawany olej opałowy. Wykonawca zapewnia, że sprzedawany olej opałowy spełnia określone wymagania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zamówionego i dostarczonego towaru. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamówioną partię oleju opałowego Wykonawca winien dostarczyć w ciągu 24 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, meilowy lub faxem przez upoważnionego pracownika (dni robocze). Dostawy winny się odbywać w terminie uzgodnionym przez strony w godzinach od 800 – 1400. Wykonawca w zaoferowanym upuście musi uwzględnić występujące ewentualne różnice pomiędzy temperaturą rzeczywistą wydanego paliwa a temperaturą referencyjną stosowaną przez producentów oleju opałowego. Dostawy mierzone będą w litrach rzeczywistych na podstawie miernika cysterny. Wykonawca przy każdej dostawie winien okazać legalizację licznika cysterny. Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie na podstawie wystawionego przez Wykonawcę dokumentu – W-Z. Pokwitowanie odbioru dokument W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat - świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. W razie stwierdzenia wad jakościowych zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamacje do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia jest zmienna i zależy od ceny Producenta zaopatrującego Dostawcę (Wykonawcę) . Przez cenę Producenta Zamawiający rozumie cenę podawaną do publicznej wiadomości np. na stronie internetowej Producenta, powiększoną o należy podatek VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: ZP.271.13.2016 z dopiskiem WADIUM) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 16.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 16.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) Części I SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 16.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 16.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach