Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2017-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kształtek metalowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabelach w pkt. 3.2.1. siwz. 2. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do norm i aprobat służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wielkości występujące w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określonego w tabelach w punkcie 3.2.1. siwz podane są w mm. 4. Jeżeli w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określonego w tabelach w punkcie 3.2.1. siwz nie zostały podane konkretne grubości ścianek do wyceny należy przyjąć opcję najtańszą, spełniającą wymagania techniczne Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia od grubości ścianek określonych w tabelach w pkt. 3.2.1. siwz, wynikające ze standardów i norm przyjętych przez różnych producentów, pod warunkiem, że różnice nie prowadzą do zmian właściwości i możliwości wykorzystania asortymentu w stosunku do opisu zawartego w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia oraz nie powodują zaburzenia możliwości porównawczych otrzymanych ofert. 6. Zamawiający dopuszcza: I. dla Pakietu nr 1: a) wyroby z żeliwa ciągliwego i innych odlewów żeliwnych, ocynkowanych i czarnych o parametrach: • wykonanie: zgodnie z normą PN-EN 10242:1999 lub normą równoważną; • materiał: żeliwo ciągliwe białe wg PN-EN 1562:2012 lub normą równoważną; • gwinty: wg PN-EN 10226-1:2006 oraz PN-EN ISO 228-1:2005 lub normami równoważnymi; • powierzchnia: czarna lub ocynkowana ogniowo, zabezpieczona antykorozyjnie; • ciśnienie robocze – 2,5 MPa w temp. do 120°C. b) elementy rurociągów stalowych ze stali niestopowych i stopowych odpornych na korozję o parametrach: • wykonanie zgodnie z normą PN-EN 10242:1999 oraz norm powiązanych z PED 97/23 lub równoważnymi; • materiał: stal P235GH, P245GH, P265GH, P280GH i inne gatunki zharmonizowane z dyrektywą do stosowania w urządzeniach ciśnieniowych. c) producentów w/w asortymentu posiadających co najmniej następujące dokumenty potwierdzające jakość produkowanych wyrobów: • certyfikat potwierdzający że system zarządzania jest zgodny z wymaganiami norm: ISO 9001; ISO 14001; PN-N-18001 lub normami równoważnymi; • certyfikat spełnienia wymagań Dyrektywy 97/23/EC; • atest higieniczny dla łączników z żeliwa ciągliwego białego wydany przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie lub atest równoważny; • deklarację zgodności dla łączników stosowanych do przesyłania cieczy i gazów o granicznych ciśnieniach i temperaturach podanych w PN-EN 10242:1999 (lub normie równoważnej) czarne i ocynkowane do łączenia gwintowanych elementów z gwintami według PN-EN 10226-1:2006; • certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B na łączniki do gazu wydany przez jednostkę certyfikującą; • certyfikat zgodności z oświadczeniem, że dokonano oceny zgodności wyrobów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 Nr 198, Poz. 2041) lub dokument równoważny; • uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania elementów urządzeń ciśnieniowych oraz bezciśnieniowych lub dokument równoważny; • zezwolenie Inspektora Dozoru Technicznego na przenoszenie oznaczeń materiałowych na elementy urządzeń podlegających dozorowi technicznemu, wykonywane przy zastosowaniu obróbki mechanicznej lub dokument równoważny; • aprobatę techniczną dla rurowych łączników stalowych wydaną przez jednostkę posiadającą pozytywną opinię Komisji Aprobat Technicznych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) lub dokument równoważny. II. dla Pakietu nr 2: a) gwinty: wg PN-EN 10226-1:2006 oraz PN-EN ISO 228-1:2005 lub normami równoważnymi; b) ciśnienie robocze – 2,5 MPa w temp. do 120°C; c) producentów asortymentu posiadających co najmniej następujące dokumenty potwierdzające jakość produkowanych wyrobów: • certyfikat potwierdzający że system zarządzania jest zgodny z wymaganiami norm: ISO 9001; ISO 14001; PN-N-18001 lub normami równoważnymi; • certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B na łączniki do gazu wydany przez jednostkę certyfikującą; • certyfikat zgodności z oświadczeniem, że dokonano oceny zgodności wyrobów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 Nr 198, Poz. 2041) lub dokument równoważny. 7. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: min. 12 miesięcy liczonych od dnia dostawy. 8. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty. 9. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Wejherowo, Kosakowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 10. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 11. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania do dnia 30.09.2018r. 12. Wszystkie określone w pkt. 3 specyfikacji materiały winny posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty i karty pre-rejestracji REACH – gwarant dopuszczenia na rynek (jeśli są wymagane na podstawie odrębnych przepisów), winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego. 13. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 siwz są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 14. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 siwz nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44163000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup kształtek stalowych i mosiężnych
Dodano: 2020-09-28 - Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo - kanalizacyjnych na rok 2020 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach
Dodano: 2020-02-12 - Zakup kształtek stalowych i mosiężnych
Dodano: 2019-09-17 - Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo – kanalizacyjnych na rok 2019 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo – Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach
Dodano: 2019-01-30 - Zakup kształtek stalowych i mosiężnych
Dodano: 2018-09-07 - Sukcesywna dostawa materiałów do budowy kanalizacji deszczowej w drodze gminnej Somonino – Goręczyno (ul. Kasztelańska)
Dodano: 2018-03-26 - Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo – kanalizacyjnych na rok 2018 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo – Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach
Dodano: 2018-01-22 - Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo – kanalizacyjnych na rok 2017 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo – Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach
Dodano: 2017-01-19 - Dostawa elementów rurociągów ciepłowniczych preizolowanych dla c.o. i c.w.u. w systemie rur giętkich
Dodano: 2016-11-14