Gmina Starachowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
- Data zamieszczenia: 2013-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
ul. Radomska 45 45
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
REGON: 29100989200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kserokopiarki dla Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Starachowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego formatu A5-A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowany sprzęt informatyczny musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - dostarczenie sprzętu do siedziby zamawiającego, - instalację, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Starachowicach w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych, - przeglądy w okresie trwania gwarancji wg zaleceń producenta przez autoryzowany serwis. Wymagania ogólne: - dostarczony sprzęt musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów - podanie przez zamawiającego producenta lub symbolu katalogowego wskazującego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego materiału lub urządzenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego materiału lub urządzenia równoważnego o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. - zaoferowany produkt musi spełniać wymogi najnowszej normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej. - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W tym przypadku należy wskazać to w formularzu OFERTA. - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy wzór karty gwarancyjnej z harmonogramem przeglądów według zaleceń producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości: 500,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Zakup kserokopiarki dla Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Starachowicach - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zakup kserokopiarki dla Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Starachowicach, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/51/16
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/38/16
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/28/16
Dodano: 2016-04-20 - DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (NOTEBOOKÓW) WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/18/16
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/5/16
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/89/15
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa sprzętu komputerowego DP/2310/85/15
Dodano: 2015-11-27