Starostwo Powiatowe w Polkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. św. Sebastiana 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7461508 , fax. 76 7461501
- Data zamieszczenia: 2013-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
ul. św. Sebastiana 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 7461508, fax. 76 7461501
REGON: 39068044900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup krzeseł na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup krzeseł na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach, według wykazu asortymentowo - ilościowego, spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczno - jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia, które stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia krzeseł. 2. Wymienione w niniejszej specyfikacji krzesła stanowią wzór, według którego Zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje krzesła równoważne do założonych to winny one być: - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez Zamawiającego, - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez Zamawiającego - nawiązujące do obecnego wyposażenia wnętrz siedziby Zamawiającego. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych krzeseł o wysokich walorach użytkowych. 3. Oferowane i dostarczone krzesła muszą spełniać minimalne wymagania - nie gorsze niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 4. Oferowane i dostarczone krzesła muszą być fabrycznie nowe, pozbawione defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta krzeseł, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5. Oferowane i dostarczone krzesła muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa użytkowania w odniesieniu do budynków użyteczności publicznej. 6. Zamawiający wymaga, aby krzesła były wytworzone w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 lub równoważną. 7. Meble muszą być objęte gwarancją jakości przez okres: - 2 (dwa) lata, wystawioną przez producenta krzeseł. 8. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w formularzu ofertowym o zaoferowaniu i dostarczeniu krzeseł spełniających wszystkie wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z krzesłami zgodną z warunkami określonymi we wzorze umowy, gwarancję na krzesła wystawioną przez producenta krzeseł, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium jakości i funkcjonalności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy - obiekt zabytkowy wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 595/1015.
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy - obiekt zabytkowy wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 595/1015.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy
Dodano: 2016-02-22 - BZP.3810.2.2016.JK-dostawa krzeseł korytarzowych dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-01-21 - dostawa foteli dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa krzeseł tapicerowanych dla Centrum Wiedzy i Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Wrocławskiej.AC/BZP/46/2015
Dodano: 2015-03-09 - WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW MIESZKO W SZCZAWNIE - ZDROJU I DOM ZDROJOWY W JEDLINIE - ZDROJU. Nr zamówienia publicznego:ZP/17/2014
Dodano: 2014-11-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych dla ośrodka ftyzjatrycznego Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śląskich transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa i montaż mebli do Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-07-29 - Wyposażenie świetlicy w Nawojowie Łużyckim w ramach zadania pn. Uaktywnienie i integracja mieszkańców Gminy Lubań poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej w Nawojowie Łużyckim
Dodano: 2013-07-01