Przetargi.pl
Zakup kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska w latach 2010 - 2012

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4460120 , fax. 013 4460105
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1 1
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4460120, fax. 013 4460105
    REGON: 00100753000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska w latach 2010 - 2012 kruszywo 16-63mm - 1.450 ton kruszywo 0-31,5mm -750 ton kruszywo 8-16mm - 40 ton piasek 0-2 mm - 100 ton Podane wyżej ilości są jedynie ilościami szacunkowymi i nie stanowią zamówienia. Zamawiający będzie odbierał od Wykonawcy poszczególny rodzaj materiału według potrzeb własnymi środkami transportowymi. Wykonawca do oferty musi dołączyć stosowne dokumenty stwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę materiał może być wykorzystywany w budownictwie drogowym. W przypadku jakichkolwiek trudności w odbiorze materiału Wykonawca zobowiązany jest wskazać innego Wykonawcę, który zapewni odbiór zamawianego materiału w określonej ilości, rodzaju i czasie oraz zgodnie z obowiązującymi cenami ofertowymi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wystawi deklarację zgodności lub badania laboratoryjne bądź inny dokument potwierdzający jakość odebranej partii materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach