Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg
- Adres: 23-107 Strzyżewice,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5666025 , fax. 081 5666025
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
tel. 081 5666025, fax. 081 5666025
REGON: 43101986200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kruszyw w ilości 3300 ton z przeznaczeniem do remontów dróg gminnych - II przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup 2500 ton kruszywa dolomitowego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-32 mm (mieszanka sortowana) oraz zakup 800 ton kruszywa na bazie żużla stalowniczego frakcji 0-10 mm (siwe z bieżącej produkcji). Kruszywo powinno odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach. Zamawiający odbierze zakupione kruszywo transportem własnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (jako załącznik nr 1), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jako załącznik nr 2), 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych (jako załącznik nr 3), 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jako Załącznik nr 4) 5) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (jako Załącznik nr 5) 2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Świadectwo jakości dla kruszyw zgodnie z wymaganiami norm w zakresie drogownictwa (jako załącznik nr 6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne i drogi gminne sołectw Stara Wieś - Stasin oraz Łuszczów Kolonia
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów drogowych: kruszywo - czerwiec 2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
Dodano: 2016-06-01 - Zakup i dostawy grysów na bazę Zamawiającego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa kruszywa drogowego na bazie żużla stalowniczego
Dodano: 2016-05-06 - DOSTAWA 6300 TON KRUSZYWA ŁAMANEGO NA WYKONANIE PODBUDÓW DRÓG GMINNYCH PRZY PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (W TYM F-SZ SOŁECKI)
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy kruszywa do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Łukowa
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
Dodano: 2016-04-13