Przetargi.pl
Zakup koszy na śmieci o poj. 35l przeznaczonych do montażu na terenie miasta Lubina

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin-dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koszy na śmieci o poj. 35l przeznaczonych do montażu na terenie miasta Lubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup koszy na śmieci o poj. 35l przeznaczonych do montażu na terenie miasta Lubina. 1/ Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: a) kompletny kosz na odpady winien składać się ze stalowego pojemnika o poj. 35l z popielniczką, słupka stalowo-żeliwnego, na którym zawieszony jest pojemnik oraz obudowy wykonanej z listew drewnianych. Wszystkie elementy wykonane ze stali mają być pomalowane metodą proszkową. b) kolorystyka: obudowa z listew w kolorze palisander, słupek oraz pojemnik w kolorze czarnym c) montaż koszy musi być możliwy poprzez zabetonowanie rury kotwiącej (co najmniej 30cm w grunt) d) kosze muszą być dostarczone w całości oraz fabrycznie nowe e) wygląd zewnętrzny oraz dane techniczne kosza na odpady przedstawia Załącznik graficzny Nr 5 do SIWZ. Dopuszcza się wymiar długości rury kotwiącej w granicach 40-50cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2/ Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 2. 3/ w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach