Przetargi.pl
Zakup kopert na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2012-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kopert na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup kopert na potrzeby Oddziału ZUS Wrocławiu, obejmujący zakup kopert (w szczególności kopert z nadrukiem) wraz z dostawą i rozładunkiem we wskazanych miejscach, w następującej ilości i asortymencie: C - 5 SK z okienkiem, 657 op; C - 4 HK z okienkiem, 376 op; E - 4 HK bez okienka rozszerzane, 468 op; C - 5 NK z okienkiem, 982 op; koperty bąbelkowe CD HK, 1 500 szt. Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na stronie internetowej: www.zus.pl/zampub
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach