Przetargi.pl
Zakup kopert

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6109320 , fax. 056 6109496
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
    ul. Mickiewicza 33-39 33-39
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6109320, fax. 056 6109496
    REGON: 00001775600507
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kopert
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie następujących rodzajów kopert (L.p.; Rodzaj koperty; Format-Wymiary (mm); Minimalna gramatura papieru (gIm?); Ilość kopert (szt.)): 1.1; Biała, SK, z okienkiem prawym; B6; 125×176 mm; 75; 900.000, 1.2; Biała, SK; C6; 114x162 mm; 75; 350.000, 1.3; Biała, SK, z okienkiem prawym; DL; 110×220 mm; 75; 20.000, 1.4; Brązowa, SK; B5; 176x250 mm; 90; 200.000, 1.5; Brązowa, SK; C4; 229x324 mm; 100; 80.000, 1.6; Brązowa, HK; E4; 280x400 mm; 100; 20.000, 1.7; Brązowa, RBD, HK; E4; 280x400 mm; 130; 10.000. 2. Okienko winno być umieszczone w prawym dolnym rogu koperty w odległości 15 mm od dolnej i 15 mm od prawej, bocznej krawędzi koperty oraz posiadać następujące wymiary: a) krawędź okienka równoległa do dolnej krawędzi koperty - 90 mm, b) krawędź okienka równoległa do bocznych krawędzi koperty - 45 mm. 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie wymiary kopert oraz wymiary i położenie okienek i nie odbiegały od określonych powyżej o: a) dla kopert białych +/-2 mm, b) dla kopert brązowych +/- 4 mm. 4. Koperty białe winny posiadać poddruk. 5. Zamawiający będzie sprawdzał czy przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom w zakresie wymiarów i gramatury kopert oraz w przypadku kopert białych posiadania poddruku, na podstawie próbek kopert (po jednej z każdego rodzaju kopert) załączonych przez Wykonawców do wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji. 6. Podane ilości kopert są szacunkowe. Rzeczywiście zakupione ilości mogą różnić się od podanych powyżej o nie więcej niż 10% każdego rodzaju kopert. 7. W ramach przedmiotu zamówienia dokonywany będzie rozładunek dostarczonych kopert do pomieszczenia w piwnicy, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Istnieje możliwość użycia wózka transportowego do przewiezienia kopert do wskazanego pomieszczenia (budynek jest pozbawiony barier architektonicznych). Parter budynku jest połączony z piwnicą za pośrednictwem windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach