Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
- Data zamieszczenia: 2013-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
ul. Rolna 5 5
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
REGON: 59065359300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup koparko-ładowarki w celu prowadzenia robót odwadniających i poprawy warunków gruntowo-wodnych pasów dróg powiatowych Powiatu Opoczyńskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowej, kompletnej, nieużywanej 1 szt. koparko-ładowarki wraz z osprzętem. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt spełniał wymagania określone w Tomie III SIWZ. Wykonawca składający ofertę dostarczy charakterystykę oferowanego sprzętu - zgodnie z formularzem nr 3.6 do SIWZ. Warunki zakupu koparko-ładowarki zostały określone we wzorze umowy przedstawionym w tomie II SIWZ. Wykonawca w ramach dostawy i umówionej ceny wykona: a/ niezbędne przeglądy przedsprzedażne, które odnotuje w książce przeglądów serwisowych, b/ pierwsze uruchomienie sprzętu, c/ przeszkolenie (bezpłatnie) w siedzibie ZDP pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi sprzętu. d/ przed upływem gwarancji dokona bezpłatnego przeglądu koparko-ładowarki, usunie stwierdzone usterki (nie dotyczy to przeglądów wynikających z zasad gwarancji). Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt lub min. na 2000 motogodzin Zamawiający wymaga aby przeglądy gwarancyjne na dostarczony sprzęt odbywały się u Zamawiającego. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem określonym w formularzu Nr 3.7 stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga aby wykonawca wraz z dostawą sprzętu przekazał zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: -świadectwo zgodności WE, -instrukcje obsługi i konserwacji, -książkę gwarancyjną z wpisem planowanych przeglądów gwarancyjnych obejmujących okres gwarancyjny. Książka gwarancji i instrukcje obsługi muszą być opracowane w języku polskim. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Opocznie przy ul. Rolnej 5. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 48 godzin. W przypadku konieczności transportu koparko - ładowarki do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 77 8973 0003 0020 0376 2978 0006; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.opoczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa koparko-ładowarki
Dodano: 2016-03-16 - Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki
Dodano: 2014-11-07 - Zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Dodano: 2014-09-10 - Zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Dodano: 2014-09-03 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2014-04-22 - Zakup i dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2014-04-14 - Zakup koparko-ładowarki w celu prowadzenia robót odwadniających i poprawy warunków gruntowo-wodnych pasów dróg powiatowych Powiatu Opoczyńskiego.
Dodano: 2013-12-16 - Zakup koparko-ładowarki
Dodano: 2013-12-03 - Zakup koparko - ładowarki kołowej - II
Dodano: 2013-12-02