Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki

Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
    ul. Kolonia 1 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest Zakup koparko-ładowarki. b) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2013r. na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku o niżej wymienionych parametrach: - nowa kołowa koparko - ładowarka z 2013r., posiadająca certyfikat zgodności z normami CE, - silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy minimum 90 KM, turbo doładowany z chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę emisji spalin STAGE 3B (TIER IV), - układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 150 lit/min, - fabryczne szybkozłącze koparkowe, - maksymalna wysokość maszyny z ramieniem złożonym do transportu do 3800 mm, - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, - kabina o konstrukcji chroniącej operatora przy wywróceniu się maszyny i przed spadającymi przedmiotami, wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, regulowaną kolumnę kierownicy, - drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny, - układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta, - dodatkowe światła robocze, przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu, - minimalna wielkość kół jezdnych przednich 18 cali, tylnych 26 cali, wyposażone w błotniki przednie i tylne, ogumienie nowe, (dopuszcza się zastosowanie kół przednich i tylnych o równej wielkości), - przednie koła skrętne, - immobiliser, - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana pod obciążeniem, - układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, - zbiornik paliwa o pojemności minimalnej 150 litrów, - alternator o mocy minimum 95 amp, - układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, - głębokość kopania ramieniem koparkowym o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym minimum 5000 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 600 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 300 mm, - łyżka do skarpowania o szerokości 1600 mm, - łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 wyposażona w: lemiesz, widły do palet, zęby, - każda z łyżek musi być wyposażona w komplet sworzni, - kąt obrotu łyżki koparki nie mniej niż 202 stopni, - układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, - funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, - wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3450 mm, - układ samopoziomowania łyżki ładowarki, - funkcja amortyzacji łyżki ładowarki, - przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych w układzie równoległym, - podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi, - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, - niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, - wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcja obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych, - pług do odśnieżania (łamany) o parametrach technicznych: cztery pozycje robocze (skośna lewo - prawo, czołowa, prosta), stalowy i gumowy lemiesz zgarniający w pozycji roboczej prostej o szerokości od 2450 mm do 3000 mm, wysokość robocza od 800 do 1000 mm. Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz asortymentu - opis techniczny koparko - ładowarki (załącznik nr 2). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Warunki dostawy: Koparko-ładowarkę należy dostarczyć na koszt Dostawcy do Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk (na miejsce wskazane przez Zamawiającego) wraz z odpowiednią dokumentacją: - Certyfikat CE - Instrukcja obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną koparko - ładowarki, - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Zatwierdzony dokument gwarancyjny z gwarancją na minimum 24 miesiące od daty dostarczenia maszyny do Zamawiającego, bez limitu godzin pracy maszyny. - Przy dostawie koparko-ładowarki należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 200 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku przy ul. Kolonia 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu koparko - ładowarki do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa pkt. 11 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach