Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Kajki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 27 86 110 , fax. 55 27 86 110
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kajki 9
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 27 86 110, fax. 55 27 86 110
    REGON: 28005258600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuksusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zakup Koparko ładowarki wraz z osprzętem: - Silnik: a) umieszczony w boku maszyny o mocy co najmniej 40 kW b) wysokoprężny 4-ro cylindrowy c) automatyczna hydrostatyczna skrzynia biegów, prędkość maszyny najmniej 20/ km/h d) napęd na wszystkie koła. Tryb jazdy 4 koła skrętne. e) przednia oś wahliwa, tylna sztywna f) hamulce robocze hydrauliczne, wielotarczowe. Hamulec postojowy mechaniczny - Układ hydrauliczny: a) Linia hydrauliczna na przód do zasilania łyżki wielofunkcyjnej, zamiatarki, pługu do śniegu, łyżki do betonu, pługu do ziemi. - Parametry robocze : a) głębokość kopania do 3200 mm b) wysokość podnoszenia do sworznia obrotu do 2500 mm c) udźwig do 1500 kg na łyżce i 1200 kg na widłach d) wymiary transportowe maksymalne : - długość 3800 mm - szerokość 1400 mm - wysokość 2300 mm e) ramię kopiące teleskopowe wyposażone w instalację hydrauliczną np. pod młot hydrauliczny i wiertnicę f) ząb rwący do korzeni g) widły do palet h) pług do śniegu o szerokości roboczej min 1400 mm i) szybkozłącze mechaniczne do łyżek kopiących j) łyżka kopiąca o szer. 300 mm i 500mm k) łyżka ładowarkowa 4w1 szerokości 1400 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy pzp. 2. Zamawiający dokona ustalenia czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a) a) W zakresie warunku wskazanego w pkt. V ust. 1 lit. a) SIWZ, posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa licencję, koncesję lub oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2 SWIZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonej licencji, koncesji lub zezwolenia złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt.2) SIWZ b) W zakresie warunku wskazanego w pkt. V ust. 1 lit. b) SIWZ, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2 SWIZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt.2) SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach