Przetargi.pl
Zakup koparki samobieżnej

Powiatowy Zarząd Dróg w Bielsku Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, Widowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 858 332 684 , fax. 858 332 685
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bielsku Podlaskim
    Widowska 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 858 332 684, fax. 858 332 685
    REGON: 50667320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.st.bielsk.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparki samobieżnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowej koparki samobieżnej o następujących parametrach: - rok produkcji: 2019 lub 2018, - masa nie mniej niż 16 000 kg, - silnik diesla o mocy min 145 KM spełniający normy emisji spalin STAGE 4 lub równoważny bez filtra cząstek stałych, - podwozie wyposażone w lemiesz regulowany hydraulicznie oraz składane podpory stabilizacyjne zapewniające maszynie optymalną stabilność podczas pracy koparki, - automatyczny układ blokowania osi (aktywujący samoczynnie hamulec postojowy) bez konieczności ingerencji operatora, - układ hydrauliczny automatyczne wykrywający obciążenie i dostosowujący wydatek do potrzeb układu, - wysięgnik łamany potrójnie, głębokość kopania min. 5 500 mm, zasięg w poziomie min. 8 000 mm, - promień obrotu rufy max. 2 400 mm, - linie hydrauliczne średniego ciśnienia do zasilania np. łyżki do skarpowania hydraulicznie sterowanej, - linie hydrauliczne do sterownia szybkozłączem hydraulicznym, - linie hydrauliczne wysokiego ciśnienia do zasilania np. młota, - napęd na obie osie, - opony bliźniacze 8 szt., - przednia szyba dzielona i otwierana, kabina operatora spełniająca normy ROPS i FOPS, posiadająca układ klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji oraz regulowany fotel operatora, - wyświetlacz LCD z menu w języku polskim, - kamera cofania, - elektryczna pompa do tankowania paliwa, - fabryczny główny wyłącznik prądu, - fabryczny automatyczny układ centralnego smarowania, - system automatycznego gaszenia maszyny, - łyżki: szerokości 1000 mm szt. 1 oraz skarpowa uchylana hydraulicznie o szerokości 2000 mm, - szybkozłącze hydrauliczne do szybkiej wymiany osprzętu. 2. Wymagania Zamawiającego: - certyfikat bezpieczeństwa CE w języku polskim, - instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim, - katalog części zamiennych, - szkolenie operatora w miejscu dostawy, - sprzęt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem, - dostawca jest zobowiązany do podania nazwy marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu, - przekazanie sprzętu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego z opisem stanu technicznego, - miejsce dostawy: Bielsk Podlaski, - termin dostawy: 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy - Wykonawca do oferty winien załączyć opis oferowanego sprzętu tj. szczegółową dokumentację techniczną i zdjęcia, w celu potwierdzenia, iż spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Z opisu ma jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt zawiera co najmniej wszystkie parametry techniczne oraz wyposażenie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki płatności: - rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po przedstawieniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, która zostanie opłacona przelewem : I rata (50% wartości wynagrodzenia brutto) – w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia i odbioru maszyny oraz wpływu faktury do siedziby Zamawiającego II rata – do końca I kwartału 2020 r. 4. Warunki gwarancji: - gwarancja min. 1 rok bez limitu godzin pracy sprzętu, - Wykonawca zapewni serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji oraz po okresie gwarancji, - reakcja serwisu na zgłoszenie awarii – 48 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy (dni liczone w okresie poniedziałek – sobota za wyjątkiem dni świątecznych), - przeglądy i naprawy gwarancyjne wykonywane u Zamawiającego, a w przypadku konieczności przeglądu lub naprawy u Wykonawcy – organizacja i koszty przeglądu spoczywają po stronie Wykonawcy, - maszyna zastępcza na czas usunięcia awarii po 14 dniach roboczych przestoju na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie jego uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu – stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SIWZ (przekazywany przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); 3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik Nr 6 do SIWZ; 4) opis oferowanego sprzętu tj. szczegółowa dokumentacja techniczna i zdjęcia, 5) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów; 6) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach