Przetargi.pl
Zakup kontrolera CMTS dla potrzeb monitoringu wizyjnego w zadaniu nr 1 przy ulicy Powstańców Warszawy Zacisze oraz przy ulicy 1 Maja - Lubelska w Lubartowie.

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spóldzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kontrolera CMTS dla potrzeb monitoringu wizyjnego w zadaniu nr 1 przy ulicy Powstańców Warszawy Zacisze oraz przy ulicy 1 Maja - Lubelska w Lubartowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego prowadzone w oparciu o Regulamin zlecania usług i dostaw obcym wykonawcom w Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie, którego treść dostępna jest dla Wykonawców na stronie internetowej www.smlubartow.pl III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na dostarczeniu, uruchomieniu i skonfigurowaniu kontrolera modemów kablowych CMTS (wraz z odpowiednią szafą) dla potrzeb centrum monitoringu wizyjnego znajdującego się w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie przy ul. Cicha 6. Kontroler CMTS ma być zgodny z infrastrukturą teleinformatyczną systemu monitoringu u Zamawiającego oraz zapewnić transmisję danych w standardzie EURO- DOCSIS 3.0. Kontroler CMTS ma realizować transmisji sygnałów video drogą kablową pomiędzy punktami kamerowymi (o łącznej liczbie 32 szt. z możliwością rozbudowy o kolejne) zlokalizowanymi w zadaniu nr 1 na osiedlach (Powstańców Warszawy Zacisze - 1Maja-Lubelska) a centrum monitoringu wizyjnego znajdującego się przy ul. Cicha 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla 1 go Maja, Zacisze - termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla, (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-081/10-00-0701 zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego słownika Zamówień (CPV) 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 1. Główne wymagania i parametry funkcjonalno użytkowe urządzenia to: praca w standardzie EURO-DOCSIS 3.0 i 2.0, urządzenie musi posiadać możliwość pracy na co najmniej 8 kanałach downstream oraz 8 upstream, urządzenie musi posiadać możliwość modułowej rozbudowy o kolejne minimum 8 kanały transmisyjne downstream i 8 upstream. urządzenie musi posiadać budowę modułową z możliwością pracy z dwóch niezależnych źródeł zasilania. modulacje w kanale downstream QAM64/QAM256 lub wyższa, modulacje upstream QPSK,8,16,32,64-QAM lub wyższa, urządzenie musi posiadać możliwość pracy w trybie routera, urządzenie musi posiadać co najmniej 3 porty Gigabit Ethernet 10/100/1000-Mbps, na wszystkich portach wymagana jest funkcjonalność 802.1Q, wszystkie dostępne kanały downstream i upstream w każdym z dwóch segmentów sieci muszą być jednocześnie dostępne zarówno dla modemów euro-docsis 2.0 jak i euro-docsis 3.0, funkcjonalność umożliwiająca gromadzenie informacji o strumieniach danych przepływających przez urządzenie (logowanie połączeń sieciowych)oraz możliwość przesyłania tych informacji do zewnętrznego systemu gromadzenia logów, funkcjonalność QOS i klasyfikacje ruchu, kontrola dostępu/filtrowanie ruchu IP, wsparcie dla protokołów routingu : OSPF/BGP, implementacja IPv6, funkcjonalność serwera DHCP/TFTP/TOD, wbudowana funkcjonalność provisioningu, wsparcie dla EURO-DOCSIS 2.0/3.0, funkcjonalność Loadlbalcingu dla modemów kablowych umożliwiająca równomierne rozmieszczanie modemów (na podstawie ilości lub obciążenia interfejsu) na dostępnych w segmencie sieci kanałach downstream i upstream, funkcjonalność szyfrowania danych BPI/BPI+, funkcjonalność pozwalająca na użycie dodatkowych haseł zabezpieczających na interfejsach modemowych, funkcjonalność pozwalająca kontrolerowi CMTS na zmianę nazwy pliku konfiguracyjnego (nazwa losowa) dla modemu kablowego, podczas każdorazowego logowania się modemu w CMTS, funkcjonalność pozwalająca na śledzenie jakości połączeń na wszystkich kanałach downstream i upstream modemu kablowego w standardzie euro-docsis 3.0, a w wypadku problemów z transmisją na jednym z nich CMTS zachowa połączenie z modemem na mniejszej ilości kanałów DS lub US, dynamiczna alokacja dostępnego pasma na interfejsach modemowych pomiędzy modemami w standardzie euro-docsis 2.0 i euro-docsis 3.0 z możliwością określenia części pasma gwarantowanego oddzielnie dla każdego ze standardów, możliwość zdefiniowana różnych profili modulacji QAM dla interfejsów kablowych, funkcjonalność dynamicznej zmiany modulacji na niższą/wyższą (według skonfigurowanych wcześniej funkcjonalność dynamicznej zmiany modulacji na niższą/wyższą (według skonfigurowanych wcześniej profili modulacji) w przypadku obniżenia/zwiększenia się parametru SNR w kanale upstream, użytkownik powinien mieć możliwość zdefiniowania progów przy których następuje zmiana modulacji funkcjonalność pozwalająca na transmisję danych wyłącznie hostom, które otrzymały adresację IP z serwera DHCP operatora, funkcjonalność ograniczająca rejestrowanie modemów w CMTS wyłącznie dla modemów, które otrzymały plik konfiguracyjny z interfejsu kablowego CMTS-a. urządzenie zostanie dostarczone Zamawiającemu wraz z kompletem oprogramowania licencjonowanego w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego wykorzystywanie przy uwzględnieniu, iż Zamawiający prowadzi działalność gospodarczą - jest przedsiębiorcą wpisanym do rejestru przedsiębiorców KRS. 1.1. Szafa montażowa typu RACK o minimalnych wymiarach; 1400 mm x 800 mm x 800 mm z panelem wentylacyjnym. 2. Roboty instalacyjne Prace związane z urządzeniami i instalacjami elektrycznymi mogą wykonywać osoby, które spełniają wymagania kwalifikacyjne dla poszczególnych rodzajów prac i stanowisk. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu dostarczoną wraz z urządzeniem w odpowiedniej szafie. 2.1. Instalacje i konfiguracja sprzętu aktywnego Instalację, uruchomienie i konfigurację wszystkich urządzeń aktywnych należy przeprowadzić w sposób umożliwiający transmisję danych z punktów kamerowych do centrum monitoringu. 3. Zastosowane urządzenia powinny być w I gatunku (najwyższej jakości) i o udokumentowanym pochodzeniu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla urządzeń podlegających wbudowaniu: 3.1. Odpowiednie certyfikaty, atesty wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych , właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 3.2.1. Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności zgodnie z aprobatą techniczna w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 3.1 Uwaga! budowa systemu monitoringu wizyjnego i centrum monitoringu jest wyłączona z postępowania przetargowego w niniejszym SIWZ, gdyż stanowiła odrębne postępowanie. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę urządzeń należy opracować w oparciu o SIWZ. W cenie należy uwzględnić dostarczenie sprzętu (wraz oprogramowaniem licencjonowanym dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą), jego konfigurację i uruchomienie. 5. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 6. Jeżeli w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych urządzeń w stosunku do opisanych pod warunkiem uzgodnienia ich z Zamawiającym i z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju technologii, Nie dopuszcza się stosowania urządzeń z różnych systemów i tym samym przemieszczania rozwiązań poszczególnych technologii. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 7.1 Wykonawca w okresie gwarancji usunie usterkę lub wadę, czy uszkodzenie na własny koszt niezwłocznie po otrzymaniu powiadomienia od Zamawiającego. 7.2 Wykonawca w okresie gwarancyjnym przystąpi do wszelkich napraw, usuwania usterek i innych działań serwisowych, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (z wyłączeniem niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), od zgłoszenia faktu wystąpienia usterki lub wady przez zamawiającego drogą elektroniczną (e-mail), faksem lub telefonicznie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu urządzenie zastępcze na wypadek braku możności usunięcia usterki lub wady w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu usterki lub wady. Gwarantowany czas usunięcia usterki lub wady wynosi 14 dni licząc od zgłoszenia faktu wystąpienia usterki lub wady przez Zamawiającego. 7.3 Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej Gwarancją Jakości okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrotu rzeczy naprawionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać. 7.4 Wykonawca odpowiada za wady również po upływie okresu gwarancji, jeżeli Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o powstaniu wady przed upływem gwarancji. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Zakup kontrolera CMTS dla potrzeb monitoringu wizyjnego w zadaniu nr 1 przy ulicy Powstańców Warszawy Zacisze oraz przy ulicy 1 Maja - Lubelska w Lubartowie znak sprawy TVK/R -32/2014 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach