Przetargi.pl
Zakup kontenera dla potrzeb OSP w Garbatce Nowej

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 48 6210054
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1 1
    26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, fax. 48 6210054
    REGON: 00053193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kontenera dla potrzeb OSP w Garbatce Nowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn. Zakup kontenera dla potrzeb OSP Garbatka Nowa jest wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj - wybuduj, który obejmuje:opracowanie map do celów projektowych, sporządzenie projektu budowlanego zagospodarowania terenu działki w tym: lokalizacja kontenera, budowa wjazdu z kostki brukowej, przyłącza wod-kan, posadowieniem zbiornika bezodpływowego, sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego posadowienia fundamentów pod kontener spełniający następujące warunki techniczne: konstrukcja stalowa, ocieplenie zgodnie z wymogami izolacyjności cieplnej określonej w warunkach technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki. Wyposażenie: zlewozmywak, szafkę kuchenną, miskę ustępową, umywalkę, brodzik wraz z kabiną natryskowa, elektryczny podgrzewacz wody, wentylator łazienkowy, instalacje wod-kan, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, tablica elektryczna, ogrzewanie elektryczne, sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego przyłączy wod-kan, plan bioz, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym również dokonanie uzgodnień dokumentacji powykonawczej na ZUDP, uzyskanie pozwolenia na budowę, realizacja kompleksu zgodnie z opracowanym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę Przedmiot zamówienia, należy wykonaną zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego - Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną rozwiązań stosowanych w wykonanej przez siebie dokumentacji i ich pełną zgodność z przepisami prawa polskiego. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia projektowe. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 14 dni kalendarzowych po uzyskaniu przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień.Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe. W trakcie realizacji zadania Wykonawca: Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. Gwarancja i rękojmia - ustala się, że: okres gwarancyjny na kontener oraz wszystkie elementy w nim zamontowane minimum 36 miesięcy, lub na zamontowane w kontenerze urządzenia - według karty gwarancyjnej producentów. trwałość powłok lakierniczych wewnętrznych i zewnętrznych oraz odporność na korozję blachy poszycia dachowego oraz ścian zewnętrznych minimum 5 lat. okres rękojmi wynosi 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbatkaletnisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach