Przetargi.pl
Zakup kontenera - utworzenie zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach

Gmina Czastary ogłasza przetarg

  • Adres: 98-410 Czastary, ul. Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 7843111 , fax. 62 7843191
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czastary
    ul. Wolności 29
    98-410 Czastary, woj. łódzkie
    tel. 62 7843111, fax. 62 7843191
    REGON: 25685485000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czastary.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kontenera - utworzenie zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup kontenera - utworzenie zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę, transport i montaż kontenera w celu utworzenia zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach. Zaplecze szatniowo – sanitarne zlokalizowane będzie w miejscowości Czastary ul. Wolności dz. 1576/9 obręb Czastary. Kompleks szatniowo-sanitarny posadowiony będzie na podbudowie utwardzonej kostką betonową. Kompleks będzie się składał z przestrzennych elementów kontenerowej zabudowy powiązanych ze sobą w sposób jednoznaczny. W skład zaplecza wchodzić będzie:  szatnia dla zawodników min. 25m2 z pomieszczeniem sanitarnym 3x natrysk, 2 WC, 2 x umywalka  szatnia dla gości min. 25m2 z pomieszczeniem sanitarnym 3x natrysk, 2 WC, 2 x umywalka  szatnia dla sędziów z natryskiem, WC i umywalka  magazynek na sprzęt sportowy,  pomieszczenie sanitarne dla kibiców 4x WC Tworząc obiekt na rzucie prostokąta o wymiarach 16,00m x 8,80m składający się z modułów kontenerowych, parterowy, niepodpiwniczony wg załączonego szkicu (szkic poglądowy). Specyfikacja Techniczna: Konstrukcja: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu, elementy konstrukcji ma ją być pokryte powłokami antykorozyjnymi w kolorze szarym i grafitowym, odprowadzanie wody deszczowej rynnami PCV wewnątrz słupów narożnych. Fundamenty: montaż na istniejącej podbudowie utwardzonej kostką betonową. Podłoga: ocynkowana blacha trapezowa, wełna mineralna o grubości 100 mm, płyta cementowo-drzazgowa gr. 20 mm, wykładzina PCV. Wykończenie podłogi listwami. Stropodach: blacha ocynkowana, płyta wiórowa gr. 12 mm, wełna mineralna o grubości 100 mm, folia paroizolacyjna, kasety z blachy lakierowanej. Ściany zewnętrzne o warstwach: blacha lakierowana, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana. Ściany wewnętrzne o warstwach: blacha lakierowana, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana. Okna: białe PCV z roletą. Drzwi:  zewnętrzne: jednoskrzydłowe, stalowe, ocieplane, w odcieniu szarym lub grafitowym 900 x 2000 mm,  wewnętrzne: jednoskrzydłowe, płycinowe białe 900 x 2000 mm, jednoskrzydłowe, płycinowe białe, łazienkowe 800 x 2000 mm Instalacja elektryczna: kontener w pełni wyposażony w instalację elektryczną i oświetleniową oraz instalację gniazd wtykowych 230 V, Uziemieni: przewód uziemiający, Instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny 2kW i 1kW, Instalacja wentylacyjna: wentylatory elektryczne wywiewno – nawiewne. Kratka wentylacyjna. Instalacja wodno kanalizacyjna: Instalacja wodna wykonana z rur PP, instalacja kanalizacyjna wykonana rur PVC. Wyposażenie: umywalka, miska ustępowa, pisuar, elektryczny pojemnościowy podgrzewacza wody, natrysk, lustro z półką, uchwyt na papier toaletowy. Obróbki: zestaw obróbek, taśm, uszczelek rozprężnych i ściągów do połączenia kontenerów i ich zamaskowania – w komplecie. Obiekt musi być dostępny i dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Wraz z kontenerami należy dostarczyć dokumentację techniczną (3 egz.) niezbędny jak załącznik do zgłoszenie przez Zamawiającego robót budowlanych. Obiekt musi spełniać warunki techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U.2019.1065 t.j. z dnia 2019.06.07). Obiekt musi spełniać wymagania czasowego przebywania ludzi (do 4 godzin). Szkic zaplecza szatniowo – sanitarnego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Aktualne pozostają wyjaśnienia treści SIWZ z postępowania nr ITOŚ.ZP.271.6.2020 – załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub przepisów prawa – załącznik Wykonawcy, d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy, e) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach