Przetargi.pl
„Zakup komputerów, serwerów oraz systemu druku wraz ze sprzętem” - 3 części postępowania

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup komputerów, serwerów oraz systemu druku wraz ze sprzętem” - 3 części postępowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część A: – Dostawa komputerów i monitorów Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następującego sprzętu komputerowego: a) 22 (dwudziestu dwóch) komputerów zwanego dalej „sprzętem” b) 22 (dwudziestu dwóch) monitorów 2) Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego. 3) Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane na komputerach, o których mowa w pkt 1 lit. a - zwanych dalej „systemami”. 4) Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na komputerach, o których mowa w pkt 1 lit. a, inne niż określone w pkt. 3 – zwane dalej „oprogramowaniami”. 5) Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji systemów i oprogramowań. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące sprzętu, systemów i oprogramowań określone zostały w „OPZ – cz. A” stanowiącym Załącznik nr 6.1a – 6.1b do SIWZ. 2. Część B: – Dostawa serwerów Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy sprzętu komputerowego, tj. dwóch serwerów – zwanych dalej „sprzętem”. 2) Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego. 3) Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na sprzęcie – zwane dalej „oprogramowaniami”. 4) Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji oprogramowań. Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące sprzętu i oprogramowań określone zostały w „OPZ – cz. B”, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ. 3. Część C: – Dostawa i wdrożenie systemu druku Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następujących urządzeń drukujących: a) 14 (czternastu) urządzeń wielofunkcyjnych A3 zwanych dalej „urządzeniami”, b) 5 (pięciu) urządzeń wielofunkcyjnych A4 2) Dostarczenie przez Wykonawcę Urządzeń do siedziby Zamawiającego. 3) Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy zainstalowane na urządzeniach – zwane dalej „programami”, 4) Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionego – bezterminowej i niewyłącznej licencji na oprogramowanie do zarządzania centralnym drukiem – zwane dalej „systemem”, umożliwiającego objęcie systemem co najmniej 19 (dziewiętnastu) urządzeń wielofunkcyjnych wraz z możliwością rozbudowy systemu o kolejne urządzenia. 5) Dostarczenie, zainstalowanie i wdrożenie systemu przez Wykonawcę. 6) Przeprowadzenie przez Wykonawcę instruktażu dla 6 (sześciu) administratorów systemu wskazanych przez Zamawiającego. 7) Dostarczenie przez Wykonawcę każdemu z uczestników instruktażu, o którym mowa w pkt 6, instrukcji użytkownika Systemu oraz dokumentacji technicznej Systemu, w wersji papierowej lub elektronicznej (w formacie pliku Word lub w formacie pliku PDF). 8) Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego i bezterminowego pobierania przez Zamawiającego od licencjodawców nowych wersji programów i systemu. Świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia Systemu przez okres 12 (dwunastu) miesięcy licząc od dnia sporządzenia Protokołu odbioru końcowego (o którym mowa w § 3 ust. 1 Wzoru umowy – stanowiącym Załącznik nr 4.3 do SIWZ na zasadach określonych w § 4 Wzoru umowy). Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące urządzeń, programów i systemu określone zostały w „OPZ CZĘŚĆ C – wymagania minimalne” stanowiącym Załącznik nr 6.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) Część A: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) 2) Część C: 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt VI pkt 5 SIWZ –będzie ono stanowić załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach