Przetargi.pl
Zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2012-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn.: Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia w ramach każdego zadania obejmuje zakup i dostawę wyłącznie nowego sprzętu: komputerowego, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej zgodnie z poniższym zestawieniem, spełniającego wymagane przez prawo stosowne normy oraz posiadającego zaświadczenia i certyfikaty. Urządzenia muszą spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. W skład zamówienia wchodzi: W ramach zadania 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 1) Laptop z systemem operacyjnym - 6 sztuk; 2) Oprogramowanie wspomagające do laptopów - 6 sztuk W ramach zadania 2: Dostawa mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej 1) Materac gimnastyczny (200-120-5 cm) - 8 sztuk 2) Ławeczka gimnastyczna 3.0 m - 2 sztuki 3) Pagórki do rehabilitacji - 1 zestaw 4) Piłka rehabilitacyjna śr. 60 cm - 5 sztuk 5) Łezka relaksacyjna - 4 sztuki 6) Zestaw 6 kolorowych wysp o różnej wysokości - 1 sztuka Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w opisach szczegółowych ( załącznik nr 2 do SIWZ) nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania/produkty równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Odpowiedniki pod względem parametrów technicznych powinny być równoważne, tzn. nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie w y m a g a wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach