Przetargi.pl
„Zakup komputerów i urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 785 105 , fax. 436 785 170
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 436 785 105, fax. 436 785 170
    REGON: 73093436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup komputerów i urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i urządzeń elektronicznych z oprogramowaniem dla szkół podstawowych w Gminie Wartkowice w ramach projektu „WARTO – Wartkowicka Akademia Podnoszenia Kompetencji Kluczowych” nr RPLD.11.01.02-10-0106/18 – współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do wskazanych pomieszczeń w następujących szkołach: 1) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kłódnej: Jadwisin 3, 99-220 Wartkowice, 2) Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wartkowicach: ul. Legionów Polskich 5, 99- 220 Wartkowice. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, wniesie, zainstaluje oprogramowanie, skonfiguruje, zamontuje oraz uruchomi komputery i urządzenia elektroniczne zgodne z opisanymi w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia“ i w ilościach łącznie: A) laptop dla nauczyciela – 9 szt B) rzutnik multimedialny (projektor) – 5 szt. C) wizualizer - 2 szt. D) tablica interaktywna – 2 szt. E) ekran do rzutnika multimedialnego (projektora) – 2 szt. F) aparat fotograficzny – 1 szt. G) odtwarzacz CD z głośnikami – 1 szt. H) laptop przenośny dla ucznia i nauczyciela – 61 szt. I) monitor interaktywny – 2 szt. J) switch (przełącznik sieciowy - niezarządzalny) – 1 szt. K) zasilacz UPS – 1 szt. L) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. M) materiały eksploatacyjne (zestaw) – 1 szt. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie udzielić instruktażu 10 osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonych urządzeń. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany dokonywać serwisu gwarancyjnego komputerów i urządzeń elektronicznych w ramach udzielonej gwarancji. 6. Ilekroć w dalszej treści niniejszej SIWZ mowa jest o komputerach i urządzeniach elektronicznych, zwanych dalej „urządzeniami” - bez bliższego ich oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot umowy określony w opisie przedmiotu zamówienia. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli następujących gwarancji: 1) dla tablic interaktywnych i monitorów interaktywnych oraz ekranu do rzutnika multimedialnego (projektorów) – na okres 5 lat; 2) dla materiałów eksploatacyjnych (zestawu) do urządzenia wielofunkcyjnego – na okres 24 miesięcy; 3) dla wszystkich pozostałych urządzeń dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy (kryterium oceny ofert). Termin gwarancji liczony od dnia sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania ogólne dla urządzeń: 1) wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019 i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 2) wszystkie dostarczone urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w sposób umożliwiający bezproblemową i jednoznaczną identyfikację, 3) wszystkie dostarczone urządzenia muszą być zgodne z normami UE oraz posiadać deklarację zgodności CE, 4) wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 5) wszystkie urządzenia muszą być w momencie dostarczenia w pełni gotowe do pracy z systemami operacyjnymi Microsoft Windows oraz w środowisku sieci LAN, 6) system operacyjny musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, 7) oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera, 8) oprogramowanie musi być dostarczone wraz ze stosowanymi oryginalnymi atrybutami legalności, np. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inna formą uwierzytelnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji. 9) wszystkie komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 10) wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, poz. 836 i poz. 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 w opisie przelewu wpisując: "wadium – ZP.271.02.2020- komputery WARTO” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.) 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5) nazwę zadania. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą - począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków do spełnienia przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę: 1) Formularza ofertowego – sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Opisu oferowanych urządzeń - sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ; 3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualnego na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualnego na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Dokumentów potwierdzających, że osoba/osoby składające ofertę są uprawnione do składania oferty w imieniu Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – m.in.: CEIDG/KRS/oryginał pełnomocnictwa) – o ile Wykonawca nie ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego -w oryginale tj. podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego. 2. Obowiązki Wykonawcy po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej www.wartkowice.pl w zakładce Zamówienia Publiczne, informacje, o których mowa w art.86 ust 5 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Zamiast dokumentu, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 3 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach