Przetargi.pl
Zakup komputerów i sprzętu multimedialnego dla jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup komputerów i sprzętu multimedialnego dla jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zgodnie z wymaganiami dokumentacji przetargowej, w terminie do28.3.2017 r. następujących dostaw: Zadanie 1: Dostawa sprzętu komputerowego: 1. Laptopy 87 szt. 2. Komputer stacjonarny 10 szt. 3. Oprogramowanie system operacyjny 30 szt. Zadanie 2: Dostawa sprzętu multimedialnego: 4. Urządzenie wielofunkcyjne A3 1 szt. 5. Urz. Wielofunkcyjne A4 3 szt. 6. Ekran 11 szt. 7. Projektor 11 szt. 8. Tablica interaktywna 1 6 szt. 9. Tablica interaktywna2 1 szt. 10. Tablica interaktywna 3 1 szt. 11. Tablica interaktywna 4 1 szt. 12. Tablica interaktywna 5 8 szt. 13. Zestaw „Magiczna podłoga „ 1 szt. 14. Zestaw multimedialny TV 5 szt. 15. Odtwarzacz CD 16 szt. Podstawowe wymogi (opis niekompletny): Wszystek sprzęt i oprogramowanie objęte niniejszym zamówieniem jest przeznaczony do użytkowania przezgminne publiczne jednostki oświatowe: szkoły podstawowe, zespoły szkół i wygaszane gimnazja. Wymagania ogólne dla urządzeń i oprogramowania: — całość sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski, — całość sprzętu musi być nowa-wyprodukowaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą-nie używana, — całość sprzętu i oprogramowania musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta sprzętu, niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy przez okres minimum 24 miesięcy, — świadczenia gwarancyjne na rzecz Zamawiającego są nieodpłatne - bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego. Pełna dokumentacja przetargowa opisująca szczegółowo przedmiot zamówienia, w tym: SIWZ, wykazy, opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja dostaw, dokładne miejsce dostaw, procedura udzielenia zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej: www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=27 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia przewyższa próg, od którego istnieje obowiązek publikowania ogłoszenia o zamówieniu w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie Kod NUTS: PL823 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Dostawy w zakresie zadania 2 będą zrealizowane do jedenastu gminnych jednostek oświatowych z terenu gminy Sokołów Małopolski, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 PLN., słownie: cztery tysiące złotych-Zadanie 1 3 000 PLN., słownie: trzy tysiące złotych-Zadanie 2 Wadium należy wnosić zgodnie z zapisami art. 45 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Sokołów Małopolski. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski. BS Sokołów Młp. 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390. Z adnotacją: Wadium przetarg dostawy sprzętu oświata Z1 lub Z2 lub Z1iZ2. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, złożenia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie - szczegółowe instrukcje znajdują się w rozdziale 15 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.1.Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 14.2.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14.3.Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy. 14.4.Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.5.Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany przedłożyć komplet dokumentów do umowy i zawrzeć umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu trzech dni od daty przesłania powiadomienia od Zamawiającego o gotowości zawarcia umowy. 14.6.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. 14.7.Zgodnie z art. 145a p pkt 2. Ustawy pzp, dokumenty złożone z ofertą mają być aktualne również na moment podpisania umowy i może zaistnieć konieczność ich aktualizacji. 14.8.Zgodnie z art. 26 ust 2 f: jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 14.9.Zgodnie z art. 24 ust 12: Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 14.10.Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 1 p.1 - w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 -zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie: nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach