Przetargi.pl
Zakup komputerów i oprogramowania przez Miejski Zakład Komunikacji Spółkę z o.o. w Koszalinie

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423021 , fax. 094 3422768
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9 9
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423021, fax. 094 3422768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup komputerów i oprogramowania przez Miejski Zakład Komunikacji Spółkę z o.o. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa dla Miejskiego Zakłady Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego, akcesoriów oraz oprogramowania w asortymencie i ilościach jak niżej. 1.1.Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań, które mogą być realizowane łącznie lub częściowo. 2. Zadanie nr 1: 2.1.Stacja robocza: 1 sztuka; 2.2. Notebook: 1 sztuka;Dodatkowo notebook będzie wyposażony w pakiet biurowy MS Office Small Business 2007 PL OEM 1PK (licencja + nośnik) 2.3. Inny sprzęt: 2.3.1.Serwer plików: Synology Disk Station DS209j lub równoważny mu innego producenta wraz z dwoma dyskami twardymi WD Caviar GP-16 1,5TB WD15EADS 32MB cache SATA-II - szt. 1; 2.3.2.pendrive: 4GB, obsługa USB 2.0, maks. prędkość odczytu - 31MB/s lub więcej, maks. prędkość zapisu - 12MB/s lub więcej, wodoszczelny, odporny na wstrząsy - szt. 6; 2.3.3.przełącznik KVM: ATEN KVM 4/1 CS-1734B USB-2.0 PS/2; z kompletem kabli szt. 1; 2.3.4.Zasilacz awaryjny: APC Back-UPS RS 1500VA szt. 1; 2.3.5. Samochodowa nawigacja sat. NavRoad NR460 4.3 z mapą AutoMapa EU (z mapą na karcie) szt. 1; 2.4. Drukarki: 2.4.1.Drukarka igłowa OKI ML 3320 szt. 3; 2.4.2.Drukarka igłowa OKI ML 3321 szt. 1; 2.4.3.Drukarka laserowa kolorowa wielofunkcyjna: HP Color LaserJet CM2320nf MFP szt.1; 2.4.4.Drukarka laserowa monochromatyczna wielofunkcyjna: HP LaserJet M1522nf MFP szt. 1; 2.4.5.Drukarka atramentowa wielofunkcyjna: HP DeskJet Ink Advantage szt.1; 2.4.6.Drukarka laserowa monochromatyczna: OKI B430DN szt.1. W przypadku braku w oryginalnym wyposażeniu kabli komunikacyjnych (USB lub LPT), drukarki takie należy odpowiednio doposażyć. 2.5. Serwer: 1 szt. 2.6. Oprogramowanie 2.6.1.Abbyy FineReader 9.0 Corporate Edition PL - 1 licencja; 2.6.2.Microsoft Office Small Business 2007 MOLP GOV - 3 licencje (z nośnikiem - 1 szt.); 2.6.3.Microsoft Office Enterprise 2007 MOLP GOV - 2 licencje (z nośnikiem - 1 szt.); 2.6.4.Microsoft OEM Windows XP Professional Polish SP3 - 1 licencja (z nośnikiem) 3. Zadanie nr 2. 3.1.Aktualizacja Kadry - Cron, wersja DOS -1 licencja (aktualnie używana wersja: 7.20 d ). 4. Zadanie nr 3. 4.1.aktualizacja NOD32 BE, 3-letnia - aktualizacja, - 40 licencji; 4.2.NOD 32 BE, 3-letnia aktualizacja, 10 licencji (zakup nowych licencji). 5. Do każdego z wyżej wymienionych urządzeń powinny być dołączone (jeżeli dotyczy): a) karta gwarancyjna, b) certyfikat CE lub świadectwo zgodności, c) instrukcja obsługi w języku polskim, d) nośniki ze sterownikami i oprogramowaniem e) inne dokumenty wymienione w szczegółowej specyfikacji f) w przypadku oprogramowania dostarczyć nośnik z oprogramowaniem wraz z licencją. 6. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż w lipcu 2009 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, przed podpisaniem umowy, pełnej listy z wykazem okresów gwarancyjnych na sprzęt nim objęty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) sprzedaży i dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem; b) uruchomienia urządzeń i jego konfiguracji; c) przetestowania urządzeń; d) serwisu gwarancyjnego; e) zapewnienia dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres 4 lat od terminu zakończenia okresu gwarancji (dotyczy 3.2.1. oraz 3.2.5. SIWZ). 8. Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń usterek i napraw telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. 8.00-16.00, nie dotyczy sprzętu objętego gwarancją typu Next Business Day 9. Wykonawca zapewni przeprowadzenie skutecznej naprawy gwarancyjnej urządzeń nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, nie dotyczy sprzętu objętego gwarancją typu Next Business Day 10. Cena ofertowa winna obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu zamówienia tj. koszty sprzedaży, dostawy, instalacji i konfiguracji oraz serwisu gwarancyjnego. 11. Numer Identyfikacyjny Licencjonobiorcy dla licencji typu MOLP oraz numer licencji dla programu Cron-Kadry Zamawiający przekaże na prośbę Wykonawcy drogą mailową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.1. Dla zadania 1 - 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc). 1.2. Dla zadania 2 i dla zadania 3 Zamawiający odstępuje od składania wadium. 1.3.Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą(z zastrzeżeniem pkt. 4 ppkt. c). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych ; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, - co najmniej następujące warunki: a. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; b. określać kwotę gwarantowaną w złotych; c. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu związania z ofertą); d. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); e. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem wadium - przetarg nieograniczony nr NT-LK-2210-29-02.09 (dostawa komputerów i oprogramowania zadanie 1). 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności będącej przedmiotem zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch dostaw/usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej: 2.1. 50 000,00 zł (słownie złotych: piećdziesiat tysięcy) w przypadku składania oferty dla zadania 1. 2.1. 100% wartości brutto składanej oferty w przypadku składania oferty dla zadania 2 i dla zadania 3. 3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) dla zadania 1. Zamawiający nie wymaga polisy OC od Wykonawców, którzy składają ofertę dla zadania 2 i 3. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (Nie dopuszcza się składania oświadczeń w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. wykaz (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, zgodnie z wartością określoną w pkt. 5.2 SIWZ. d. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). (Zamawiający nie wymaga polisy OC od Wykonawców, którzy składają ofertę dla zadania 2 i 3).W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy tj. do zakończenia okresu serwisowania, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z upływem ważności polisy. e. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu lub notariusza. (Zamawiający wymaga, aby każda strona kserokopii była poświadczona za zgodność z oryginałem). Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach