Przetargi.pl
Zakup komputerów

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884500
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wolności 18 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884500
    REGON: 00052519700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup komputerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Monitor LCD (sztuk 83), o parametrach nie gorszych niż: Przekątna ekranu 19 cali Format obrazu 16:10 Typ panelu TFT Rozdzielczość nominalna (w pikselach) 1440 x 900 Kontrast 30000 :1 Jasność 250 cd/m2 Czas reakcji 2 ms Wielkość plamki 0,285 mm Kąt widzenia poziomy 176 stopni Kąt widzenia pionowy 170 stopni Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln Złącze analogowe D-Sub, przewód VGA Złącze USB 1 Złącze DVI Spełniana norma ISO 13406-2 przewód zasilający, przewód USB II. Komputer (jednostka centralna) stacjonarny (sztuk 83), o parametrach nie gorszych niż: -trwale oznaczony w procesie produkcji nazwą(UM Wabrzezno) widoczna podczas wyboru w panelu informacje o komputerze(komputer-właściwości) Procesor klasy E5200, taktowany zegarem co najmniej 2.50 GHz, technologia szyny systemowej minimum 800 MHz, Pamięć podręczna [L2 Cache] minimum 2 MB, lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Zintegrowany chipset z szyną systemową taktowaną zegarem 800 MHz, zgodną ze znanymi i przyszłymi systemami operacyjnymi. Pamięć standardowa 2 GB DDR2 800 MHz Dysk twardy 250 GB SATAII 7200rpm Czytnik kart pamięci Napęd optyczny nagrywarka DVD+/- RW DL z oprogramowaniem do nagrywania Karta graficzna, zintegrowana, pamięć karty graficznej min. 256 MB Karta dźwiękowa, zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana 10/100/1000 Mbit Złącza i porty: 2 x PCI, 1 x PCI Express x16, 1 x PCI Express x1, 8 x USB 2.0/1.1, 4 x SATA 3 Gb/s, port szeregowy (RS232), port równoległy (LPT), Klawiatura i mysz oznaczone trwale logo producenta komputera Obudowa stojąca, power, w standardzie ATX ,dostęp do JC po odkręceniu mocowań za pomocą narzędzi. System operacyjny Microsoft Windows 7, zgodnie z programem nauczania dla szkoły podstawowej rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. Oprogramowanie Microsoft Office Wer.2007 Professional, na potrzeby edukacyjne zgodnie z programem nauczania dla szkoły podstawowej rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej. Musi być przekazane Zamawiającemu wraz z nośnikiem. Zainstalowany polski program umożliwiający kontrolę nad korzystaniem z zasobów Internetu; ograniczający dostęp do niecenzuralnych treści internetowych oraz wybranych chatów i komunikatorów; zalecane przez MEN okres licencji 5 lat; oprogramowanie antywirusowe licencja na 5 lat III. Listwa przepięciowa z bezpiecznikiem nadprądowym, 5+2 gniazda(sztuk 83) IV. Słuchawki z mikrofonem(sztuk 83) V. Kamera internetowa(sztuk 83) VI. AntenaBOX 5GHz/PA19+ RB411+ Tplink 562+ zasilacz PoE - zestaw (sztuk 83) W skład zestawu wchodzi : -Antena BOX 5GHz/PA19+ RB411+ Tplink 562+ zasilacz PoE (obudowa hermetyczna), -AntenaBox 19dB z pigtailem i akcesoriami Plyta Routerboard RB411l ev3 Karta radiowa Tplink 562 w standardzie 802.11a/g Zasilacz PoE 24V/0.75A dogniazdowy szybki bridge radiowy: osiągi 30Mbps transmisji TCP/IP Warunki dostawy: wykonawca dostarcza zamówiony sprzęt na własny koszt , do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczony sprzęt musi zawierać zainstalowane oprogramowanie na wszystkich jednostkach t.j 83 sztuki. Uwaga- zestaw komputerowy przeznaczone dla dzieci szkól podstawowych i gimnazjalnych ze względu na zainstalowane w szkołach oprogramowanie edukacyjne oraz program nauczania wymagamy oprogramowanie Windows. Jeżeli mowa w zamówieniu o rozporządzeniu MEN : Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 12.02.2002r. ( Dz.U. Nr 15, poz. 142) w sprawie ramowego planu nauczania w szkołach publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. Słownie: dwa tysiące złotych. Zgodnie z art. 45 ust. 6 Pzp, wadium wnoszone może być w jednej lub kilku formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez wykonawców, każdy z wykonawców musi spełniać powyższy warunek oddzielnie i udokumentować ich spełnianie. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma swoją siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ww. rozporządzenia, tj.: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach